Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uwaga na sprzedawce na Allegro chruc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrMorph712

MrMorph712
  • 4 postów

Napisano 06 marca 2015 - 00:57

Witam,

 

to jest moj pierwszy post na forum, ale w dniu dzisiejszym po prostu puscily mi nerwy i stwierdzilem, ze nie odpuszcze w tej sytuacji i byc moze oszczedze innym takich samych problemow, przez ktore ja musialem przebrnac. 

 

Po kolei, wszystko zaczelo sie 29 grudnia, kiedy to zdecydowalem sie na zakup telefonu Iphone 6+. Natrafilem na Allegro na aukcje sprzedawcy chruc (screenshot w zalaczniku), cena byla jak na tamten moment bardzo dobra i byc moze troche podejrzana, dlatego poczatkowo podszedlem do niej bardzo sceptycznie. Opis dosc lakoniczny, brak lokalizacji i odbioru osobistego. Ale przejrzalem komentarze sprzedawcy i wiekszosc byla pozytywna. Na dodatek udalo mi sie odnalezc komentarze dotyczace dwoch aukcji tego samego telefonu (ta sama cena i opis). Oba byly pozytywne i wprowadzone przez dwie rozne osoby. W zwiazku z tym zdecydowalem sie na kontakt ze sprzedawca. Zapytalem czemu czas wysylki wynosi 22 dni, skoro na pozostalych aukcjach czas dostawy wynosi kilka dni. Otrzymalem odpowiedz, ze tamte aukcje sa innych czlonkow jego rodziny, natomiast te telefony sa przywozone przez niego z zagranicy. Spytalem czy jeslibym tego samego dnia zaplacil za telefon to czy bylaby mozliwosc szybszego dostarczenia telefonu. Otrzymalem nastepujaca odpowiedz:

 

"No kurcze moze by sie udało trochę wczesniej niż 21 dni. Myśle ze dwa tygodnie sie uda "

 

 

W zwiazku z tym zdecydowalem sie na zakup. W tamtej chwili dodatkowo blednie rozumialem 22 dni wypisane w rubryce allegro. Okazuje sie, ze sa to dni robocze, a nie zwykle dni. Przyzwyczajony jestem do tego, ze jesli sa dni robocze, to jest dokladnie napisane - czyli "22 dni robocze". Ale to oczywiscie moj blad i pisze o tym, bo byc moze ktos rownie blednie moglby pomyslec co ja. 

 

Oczywiscie telefonu nie otrzymalem po obiecanych dwoch tygodniach, jak i rowniez informacji o tym, ze tak szybka wysylka nie bedzie mozliwa. Ze wspomnianym sprzedawca o wszystko trzeba bylo dopytywac sie samemu. Tu pierwszy raz poczulem sie naciagniety, bo ja na miejscu sprzedawcy napisalbym od razu, ze taki okres wysylki jaki byl obiecywany, jest niemozliwy i ze proponuje anulowanie transakcji.

 

Na pytanie dotyczace terminu wysylki otrzymalem odpowiedz

 

"Witam proszę zrozumieć zmianę czasu i ze przebywamy za granica jeszcze , napewno pod koniec przyszłego tygodnia będziemy jechać niestety w ciagu dwóch tygodni nie było to możliwe"

 

 

Minely dwa tygodnie i znow dopytuje sie o termin wysylki i otrzymuje taka odpowiedz

 

"W tym tygodnuu napewno wylatujemy we wtorek. Pozdrawiam"

 

 

Tak wiec po czterech tygodniach mialem tylko kolejne wersje tego, kiedy sprzedawca wroci do kraju. Tydzien pozniej w piatek wciaz nie mialem telefonu i otrzymalem informacje, ze sprzedawca, wlasnie wyladowal w Warszawie. Jako, ze sam jestem z Warszawy, zaproponowalem ze podjade odebrac ten telefon, w koncu po co placic i czekac na wysylke, skoro mozna telefon odebrac osobiscie. Na taka propozycje otrzymalem odpowiedz.

 

"Wiem ale ja jestem zza ... i tam są telefony niema ich ze mną"

 

 

Celowo wycialem nazwe miasta. Zreszta nie ma to zadnego zwiazku ze sprawa skad sprzedawca jest. Nie moglem w tamtej chwili zrozumiec, jak to jest, ze telefony nie przyjechaly razem z nim, tylko sa w innym miescie u kogos i ta osoba nie mogla mi tego telefonu wyslac wczesniej. 

 

Mija weekend i wysylam kolejnego maila w poniedzialek 2 lutego, czy dzisiaj wysylka bedzie wyslana. Otrzymuje nastepujaca odpowiedz.

 

"kurier jest zamówiony wszystko wskazuje że będzie dziś wysłany dam jeszcze znać"

 

 

Po poludniu na Allegro pojawila sie informacja, ze sprzedawca wprowadzil numer przesylki. Nastepnego dnia kolo 12 wciaz nie dalo sie sledzic przesylki, w zwiazku z tym postanowilem zadzwonic do firmy kurierskiej i spytac co sie dzieje z przesylka. Otrzymalem informacje ze przesylka o takim numerze nie widnieje w systemie. Zdecydowalem sie telefonicznie skontaktowac ze sprzedawca. Okazalo sie, ze numer ktory mial podany w serwisie aukcyjnym nie istnial. W zwiazku z tym uznalem, ze sytuacja jest na tyle powazna, ze nalezy zglosic spor na Allegro i dodatkowo wyslalem maila do sprzedawcy opisujacego cala sytuacje z prosba o pilny kontakt. 

 

Kilka godzin pozniej otrzymalem telefon, ze paczka bedzie wyslana jutro z uwagi na to, ze sprzedawca chcac mi jakos zrekompensowac czas jaki czekalem na telefon postanowil przeslac mi jakis pokrowiec do zamowionego telefonu, ale gdzies go zamowil i jeszcze na niego czeka. Kolejny absurd, sprzedawca chcac naprawic to ze tak dlugo czekalem, kaze mi czekac jeszcze dluzej...

 

5 lutego wreszcie otrzymalem telefon. Niestety moja radosc nie trwala zbyt dlugo. Po rozpakowaniu telefonu okazalo sie, ze nie bylo mozliwosci go aktywowania. Otrzymalem komunikat, ze karta sim jest niewlasciwa. Znalem ten komunikat juz z wczesniejszego modelu telefonu. Oznaczal on, ze na telefonie jest zalozony simlock. 

 

Natychmiast powiadomilem o tym sprzedawce, na co w odpowiedzi otrzymalem.

 

"Żartuje Pan nie robią telefonów z sim-locka mi niemożliwe"

 

 

Po kilku wymienionych mailach sprzedawca zrozumial, ze sobie nie zartuje i ze telefon faktycznie posiada sim locka. Otrzymalem nastepujaca odpowiedz

 

 

 

Dziękuję .ja telefonów nie rozpakowuje bo potem mi ktoś powie ze nie są nowe .Telefon był kupiony w sklepie nie brany z sieci wiec nie może być Brandowany. Wszystko dziś wyjaśnię .

 

Oczywiscie sprzedawca niczego tego dnia nie wyjasnil. Dodatkowo okazalo sie ze dowod zakupu, na ktorym mi zalezalo, okazal sie byc listem przewozowym, dotyczacym wysylki telefonu z Wielkiej Brytanii, do nieznanej mi osoby (na pewno nie byl to sprzedawca) na poczatku stycznia. Kolejny absurd - telefon byl w Polsce 8 stycznia, a ja musialem czekac do 5 lutego by go otrzymac.

 

W zwiazku z tym ze towar byl niezgodny z opisem, chcialem telefon zwrocic. Nie ufalem juz temu sprzedawcy, ciagle cos obiecywal i obietnicy nie spelnial. Wiedzialem, ze bede musial wiecej zaplacic za telefon na innej aukcji i ze wlasciwie niepotrzebnie czekalem ponad 5 tygodni na telefon, ale mialem tej calej sytuacji juz po prostu tak dosc, ze chcialem odeslac telefon i miec ta sytuacje z glowy. Sprzedawca oczywiscie nie zgodzil sie na odeslanie telefonu, motywujac to nastepujacymi slowami.

 

 

 

Witam.czekam na informacje dalej jej nie mam a napewno dadza odpowoedz przeciez to nie jest firma udus.
problem ze zwrotem jest taki ze Pan dostal zafoliowany telefon a ja dostane rozfoliowany czyli uzywany i juz go nie sprzedam jako nowy a niemam zamiaru stracic pieniedzy.pozatym gdzie go chce Pan wyslac ? Ja juz jestem w drodze na samolot i bede znow w Polsce za 21-30 dni.  A na miejscu niema go kto odebrac.
Na stronie o mnie jest info ze zwrotow nie przyjmuje.
Nie jestem sklepem to jest telefon jakby go pan kupil na gieldzie od osoby prywatnej a nie firma ktora moze tak zrobic.
Staram sie sprawe rozwiazac zeby odblokowali ten itunes jeszcze raz Panu mowie.

 

Kilka ciekawostek: zwrot towaru sprzedawcy prywatnemu, nie jest tak prosty jak zwrot zarejstrowanej firmie - w przypadku zakupu od prywatnego sprzedawcy, kupujacy nie ma prawa zwrotu w ciagu 14 dni. Druga kwestia, mozna sprawdzic czy jest sim lock na telefonie nie rozpakowujac go. Obu rzeczy wczesniej nie sprawdzilem, moja wina.

 

Mijaja kolejne dni i sprawa stoi w miejscu. Nie moge telefonu zwrocic, bo nie jest to uregulowane prawnie, a sprzedawca dodatkowo mowi jasno ze telefonu nie odbierze, bo wyjezdza zagranice. Telefon bez aktywacji jest zupelnie bezuzyteczny, nie tylko nie mozna z niego dzwonic, ale nie mozna na nim nic zrobic. Jednym slowem po 6 tygodniach mialem tylko zszarpane nerwy i kawalek aluminium, ktory wyswietlal mi napis, ze karta sim jest niewlasciwa. 

 

W koncu otrzymalem informacje dotyczaca calej korespondencji z 'firma' w ktorej telefon zostal kupiony. Okazalo sie ze telefon, wcale nie zostal kupiony, tylko wygrany w jakiejs loterii przez osobe ktorej nazwisko widnialo na liscie przewozowym. 

 

 

Congratulations,

 

You have won an iphone 6 16B in the €2,500 VIP Gadget flip tournament.

Can you please confirm your address and phone number before we send you the prize.

 

Kind regards,  

 

Ponizej, jest kolejne potwierdzenie zakupu.

 

30ku3jc.png

 

Sprzedawca poradzil mi, zebym z tym dowodem zakupu udal sie do sklepu ISpot i oni powinni pomoc. Ta porada wydala mi sie tak absurdalna, ze postanowilem ja zignorowac. Co ma niezalezny dystrybutor produktow Apple, do egzemplarza telefonu, ktorego on nie sprzedal. 

 

W obliczu powyzszych faktow stwierdzilem, ze powinienem zaczac sam zalatwiac zdjecie jakos tego simlocka, bo na sprzedawce nie ma co liczyc. Poinformowalem o tym, ze udalo mi sie dojsc do tego jak zdjac tego simlocka. W odpowiedzi otrzymalem nastepujaca odpowiedz.

 

 

 

Wszyscy zaslaniaja sie tym ze telefon na ich sieci jest bez simlocka i ze dzialac bedzie z tamtymi operatorami ale appstore z USA napisac ze po zalozeniu karty vodafone jesli telefon sie zablokuje na te siec ze wowczas trzeba pidac do vodafone i oni to odblokuja .wiec nie wiem ile Pan zaplacil za te karte w kazdym razie zaplace Panu te koszty .pozniej z tego co mowia juz nie bedzie z tym problemu.

 

Odnosnie samego simlocka okazalo sie ze niektore Iphony sprzedawane w UK posiadaja nastepujaca blokade. 

 

INITIAL CARRIER: UK CARPHONE FLEX ACTIVATION POLICY

 

Aby taka blokade zdjac, nalezy telefon najpierw aktywowac za pomoca karty UK. Nastepnie telefon dostaje blokade simlock na siec operatora, ktorego karty sie uzylo do aktywacji telefonu. Tak wiec zakupilem karte i nastepnie zdjecie simlocka. Poinformowalem sprzedawce o kosztach jakie bede musial poniesc. 

 

Po poltora tygodnia udalo mi sie zdjac simlocka, ponownie odezwalem sie do sprzedawcy w celu powiadomienia o tym ile koszty wyniosly i z prosba o przelanie pieniedzy na moje konto. Otrzymalem nastepujaca odpowiedz 26 lutego

 

 

 

Przelew bede robic po 4 marca

 

Pomyslalem sobie niech mu bedzie, zaczekam juz mi wszystko jedno. No i tak wczoraj byl 5 marzec i pieniedzy na koncie oczywiscie nie ma. Stwierdzilem, ze po prostu mam juz dosyc calej tej sytuacji i po prostu wystawiam negatywny komentarz do tej transakcji. W odpowiedzi a w zasadzie mozna powiedziec, ze w odwecie otrzymalem nastepujacy komentarz.

 

 

 

Aukcja w terminie, telefon dostal nowy zafoliowany z typowa kopia jakie przychodza zza granicy kuoujacy chcial naciagnac mnie na koszty simlocka mimo ze byly za darmo chcial oddawac rozpakowany, nie polecam Uwazajcie na takie osoby !!!!

 

Aukcja nie byla w terminie telefon zamowilem 29 grudnia, a otrzymalem 5 lutego. 26 dni roboczych a nie 22 jak to bylo w opisie. Ale najbardziej mnie zbulwersowalo stwierdzenie, ze chcialem go naciagnac na koszty. 

 

Jest jeszcze jedna ciekawostka, w komentarzach sprzedawcy mozna znalezc inny niedawno wystawiony negatywny komentarz, w zwiazku z podobna aukcja do mojej - ten sam telefon tylko inny kolor. Kupujacy czekal dluzej ode mnie i telefonu nie otrzymal. Co prawda otrzymal zwrot pieniedzy, ale pewno rowniez stracil mnostwo nerwow.

 

Po calej tej sytuacji postanowilem, ze jedyne co moge zrobic to opisac cala ta sytuacje i liczyc na to, ze nastepna osoba ktora zastanawia sie nad kupnem u tego sprzedawcy, trafi na ten post i byc moze oszczedzi sobie sporo nerwow dzieki temu. Gdybym ja w momencie zakupu zobaczyl negatywny komentarz dotyczacy aukcji Iphone'a to napewno nie zdecydowalbym sie na zakup i uniknalbym problemow z nim zwiazanych. Oczywiscie moze ktos powiedziec, ze przeciez telefon otrzymalem, a sa tacy ktorzy nie maja takiego szczescia. Jednak mimo wszystko, z Allegro juz troche czasu korzystam i jeszcze nigdy nie spotkalem sie z kims tak bardzo nieslownym i tak bardzo lekcewazacym klienta.

 

Na koniec powtorze jeszcze raz. Nie polecam kupowania od sprzedawcy chruc na Allegro. 

Załączone pliki

  • Załączony plik  2.png   193,91 KB   2 Ilość pobrań

Użytkownik MrMorph712 edytował ten post 06 marca 2015 - 02:37


#2 D_S

D_S
  • 18 postów

Napisano 06 marca 2015 - 10:25

Jest takie powiedzenie "Chytry traci dwa razy". Masz nauczkę na przyszłość.



#3 Ania.S

Ania.S
  • 219 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 06 marca 2015 - 11:43

Ja takie opisy robię w pdfie, wrzucam na dropboxa i link do pdfa dołączam w komentarzu. Od początku procedury, żadnego kłamliwego komentarza zwrotnego :-)



#4 MrMorph712

MrMorph712
  • 4 postów

Napisano 06 marca 2015 - 12:09

Ja takie opisy robię w pdfie, wrzucam na dropboxa i link do pdfa dołączam w komentarzu. Od początku procedury, żadnego kłamliwego komentarza zwrotnego :-)

 

Hej Aniu,

 

zastanawialem sie nad czyms takim, ale trafilem na regulamin allegro http://pomoc.allegro.pl/artykul/25999/jestem-kupujacym-co-powinna-zawierac-tresc-komentarza

 

 

2. Komentarz nie może zawierać między innymi:

  • wulgaryzmów, treści obscenicznych, pornograficznych lub nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii oraz konfliktów między narodami;
  • treści obraźliwych (określenia, które w Słowniku Języka Polskiego PWN mają kwalifikator "wulgarny", "obraźliwy" lub "wyzwisko");
  • określeń typu: złodziej, oszust, naciągacz, wyłudził, naciągnął - wobec osób, co do których nie zapadł prawomocny wyrok w sprawie, ponieważ może to stanowić naruszenie dóbr osobistych;
  • danych kontaktowych innej osoby (w tym imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru telefonu lub adresu e-mail);
  • znaków, które powodują, że lista komentarzy staje się nieczytelna;
  • informacji o charakterze wyłącznie reklamowym;
  • adresów stron WWW.

 

takze nie wiem czy gdyby uzytkownik nie powolal sie na ten punkt, to czy Allegro by nie przychylilo sie do jego prosby i usunelo komentarz.



#5 tomk925

tomk925
  • 746 postów

Napisano 06 marca 2015 - 12:12

Widziałem ten komentarz na koncie, trochę się dziwię sprzedałeś i kupiłeś już trochę przedmiotów i tak się dałeś podejść. Z drugiej strony osoba od której kupiłeś ma jeszcze więcej pozytywów. Nie wiem ile zaoszczędziłeś w porównaniu do ceny jaka wtedy chodziła, ale nigdy bym nie brał od kogoś z czasem oczekiwania 22 dni przy takiej wartości towaru. No to teraz dołożyłeś to co zaoszczędziłeś. Już raz się przekonałem że to co parę stów tańsze i ładnie opisane na aukcji  przyszło z wadą. Tyle że wtedy kupiłem od firmy i zwrócili mi kasę.



#6 MrMorph712

MrMorph712
  • 4 postów

Napisano 06 marca 2015 - 12:22

Widziałem ten komentarz na koncie, trochę się dziwię sprzedałeś i kupiłeś już trochę przedmiotów i tak się dałeś podejść. Z drugiej strony osoba od której kupiłeś ma jeszcze więcej pozytywów. Nie wiem ile zaoszczędziłeś w porównaniu do ceny jaka wtedy chodziła, ale nigdy bym nie brał od kogoś z czasem oczekiwania 22 dni przy takiej wartości towaru. No to teraz dołożyłeś to co zaoszczędziłeś. Już raz się przekonałem że to co parę stów tańsze i ładnie opisane na aukcji  przyszło z wadą. Tyle że wtedy kupiłem od firmy i zwrócili mi kasę.

 

Hej tomk925,

 

tez sie sobie dziwie, ze tak sie dalem podejsc. Generalnie zamowilem telefon u niego, dlatego ze w grudniu, czyli wtedy kiedy kupowalem, sprzedawca mial dwa pozytywne komentarze dotyczace tak samo opisanej aukcji dotyczacej tego samego telefonu, z takim samym okresem oczekiwania. Wszystko bylo identyczne z ta aukcja. Ponadto sprzedawca mial duzo pozytywnych komentarzy i pisal ze moze uda sie wyslac telefon w dwa tygodnie.

 

Teraz oczywiscie mam nauczke, zeby przy tak drogich zakupach doplacic te 400zl i kupic na miejscu i najlepiej od firmy. Sporo czasu kupuje na Allegro i zazwyczaj jak sprawdzalem sprzedawce i decydowalem sie na zakup u niego to jeszcze nie zdarzylo mi sie tak mocno pomylic. No ale czlowiek uczy sie przez cale zycie...



#7 tomk925

tomk925
  • 746 postów

Napisano 06 marca 2015 - 12:31

Może dogadaj się z tym sprzedawcą, jest  chyba możliwość unieważnienia komentarza negatywnego. Rozumiem że możesz nie mieć chęci na to ale taką drogą bym poszedł.Fakt stało się, ale telefon chyba działa ok nie ? Przy takiej sumie to nowego przedmiotu nigdy bym nie kupił od osoby prywatnej.


Użytkownik tomk925 edytował ten post 06 marca 2015 - 12:32


#8 MrMorph712

MrMorph712
  • 4 postów

Napisano 06 marca 2015 - 13:31

Może dogadaj się z tym sprzedawcą, jest  chyba możliwość unieważnienia komentarza negatywnego. Rozumiem że możesz nie mieć chęci na to ale taką drogą bym poszedł.Fakt stało się, ale telefon chyba działa ok nie ? Przy takiej sumie to nowego przedmiotu nigdy bym nie kupił od osoby prywatnej.

 

Hej tomk925,

 

dzieki za porade. Przez jakis czas nawet sie nad tym zastanawialem, ale powiem Ci szczerze, ze nie mam ochoty sie z nim porozumiec. Ilosc nerwow jakie stracilem na te transakcje, czas oczekiwania, fakt ze towar byl niezgodny z opisem, nieslownosc tego sprzedawcy plus na koniec negatywny komentarz w odwecie - to wszystko sprawia, ze uwazam ze sprzedawca w 100% zasluzyl tutaj na tzw. negatywa. Anulowanie go, jest tak naprawde zatuszowywaniem prawdy. Nie zalezy mi tak bardzo na tych pieniadzach, ktore wydalem na simlocka i ktore nie zostaly mi zwrocone.

 

Bardziej chodzi mi o to, aby kazda nastepna osoba, ktora bedzie sie zastanawiala nad zakupem u niego, miala szanse zapoznac sie z prawdziwa opinia, na temat tego jak taka transakcja moze przebiegac. Tak jak wspominalem, byl jeszcze jeden kupujacy, ktory nie dostal telefonu po 6 tygodniach i zapewne byl ciagle zwodzony. Dostal zwrot pieniedzy i zdecydowal sie anulowac negatywny komentarz. Za pare miesiecy po jego przekreslonej opinii nie bedzie sladu. Szczerze powiedziawszy uwazam ze to nie jest zbyt sprawiedliwe rozwiazanie wzgledem nastepnych kupujacych. Dlatego nie bede probowal sie porozumiec ze sprzedawca, a juz na pewno nie usune negatywnego komentarza.

 

Pewnie caly ten temat by nie powstal, gdyby nie ograniczenie komentarza na Allegro do 250 znakow. Nie mam pojecia jak w takiej liczbie mozna dokladnie opisac taka transakcje.

 

Update:

 

Wlasnie otrzymalem informacje od serwisu Allegro, ze zdecydowal on o usunieciu tego komentarza. Musze przyznac, ze to bardzo ladnie z jego strony i ciesze sie ze serwis nie pozwala na umieszczanie w nim bezpodstawnych komentarzy. Brawo Allegro!


Użytkownik MrMorph712 edytował ten post 06 marca 2015 - 14:49


#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 marca 2015 - 15:39

W całej tej sytuacji najlepsze jest to, że ktoś kupuje sprzęt za 3000-3500 złotych i zamiast iść do normalnego sklepu, kombinuje żeby przy takiej kwocie zaoszczędzić 300-400 złotych. A potem sprawa wygląda jak w powyższym opisie.

Kiedy ludzie się nauczą, że jeśli coś jest w niższej cenie niż rynkowa to należy takie okazje omijać z daleka.


  • Ruczaj lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 06 marca 2015 - 15:41

kedys przeczytałem tu na forum fajne stwierdzenie ktore wziolem sobie do serca "... na allegro sie sprzedaje - nie kupuje"


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#11 multisync

multisync
  • 105 postów
  • Skąd100-lica

Napisano 23 marca 2015 - 11:26

kedys przeczytałem tu na forum fajne stwierdzenie ktore wziolem sobie do serca "... na allegro sie sprzedaje - nie kupuje"

 

dodaj sobie jeszcze jedno, że pisze się "wziąłem" ;-)


  • Ruczaj i jasiecki lubią to

Komputer: rMBP 13" / i7 2,8 GHz / 8 GB RAM / SSD 512MB 

Telefon: iPhone SE / 64GB / iOS 10.3


#12 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 23 marca 2015 - 11:35

dziekuje - poprawie sie


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#13 Jolaos

Jolaos
  • 1 036 postów

Napisano 23 marca 2015 - 12:19

I wstawiłeś tą historię po to by można było się z Ciebie pośmiać? Jeśli tak to dziękuję, pośmiałem się :)

 

Kiedyś pracownica w Inspekcji Handlowej w pewnym mieście mi powiedziała: "Przez internet to tylko nieuczciwi ludzie sprzedają. Uczciwy sprzedawca ma sklep stacjonarny" - oczywiście to jest przegięcie, żeby wszystkich wrzucać do jednego wora ale trochę racji w tym jest. 

 

 

Nigdy nie zrozumiem kogoś kto kupuje taki drogi telefon ale kombinuje, żeby było o te 200 złotych taniej. Przy tym myśli jaki to z niego zaradny człowiek, jaki cwaniak. Tak samo jak nigdy nie zrozumiem ludzi (widziałem na własne oczy) robiący remont mieszkania i zamawiający najwyższej klasy materiały sprowadzane z zagranicy a do wykonania biorą Wieśka, który coś tam umie i bierze grosze. 

 

Sumując: zapłać te parę groszy więcej by mieć pewność, że wiesz co kupujesz i od kogo to kupujesz.


In­te­ligen­tni ludzie są często zmusza­ni do pi­cia, by bez­kon­flik­to­wo spędzać czas z idiotami. - Ernest Hemingway




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych