Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MBP 2012 15" - obraz miga na niebiesko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 04 marca 2015 - 08:24

Niedawno zakupiłem MBP z 2012 roku (konfiguracja przed Retiną). Pracuję na nim od 2-3 dni i dzisiaj rano miałem dziwny problem. Obraz migał mi na niebiesko. Coś jakby nałożono niebieski filtr na ekran. Zrestartowałem Maca i na razie jest OK.

Czy to może być początek problemów z karta graficzną? :-/



#2 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 04 marca 2015 - 12:07

Nie można wykluczyć, w końcu Maczek ma już dwa lata ;) Ale na razie nie przejmuj się tym dopóki problem wystapił jednokrotnie. Jak się powtórzy zwróć uwagę czy ma to związek z ruszaniem skrzdłem matrycy.


Pogwarancyjny serwis urządzeń Apple - naprawa Macbook, iMac, iPhone, iPad itp.
kom: 605-660-548, tel: (12) 444 14 99, ul. Wybickiego 17/3, 31-302 Kraków
www.serwisapple.pl


#3 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 04 marca 2015 - 13:24

Dwuletni Mac i już problemy z kartą graficzną? No bez jaj...

Będę obserwował matrycę.

 

Dzięki.



#4 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 04 marca 2015 - 13:52

Oczywiście to była ironia. Ale owszem, sporo sprzetu psuje się zaraz po gwarancji.


Pogwarancyjny serwis urządzeń Apple - naprawa Macbook, iMac, iPhone, iPad itp.
kom: 605-660-548, tel: (12) 444 14 99, ul. Wybickiego 17/3, 31-302 Kraków
www.serwisapple.pl


#5 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 04 marca 2015 - 13:53

Straszysz ludzi  :P



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 04 marca 2015 - 14:05

Dwuletni Mac i już problemy z kartą graficzną? No bez jaj...

 

To akurat żadna nowość ;)


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 04 marca 2015 - 17:30

A autora nie obowiązuje ogłoszenie Wymagania niezbędne do zatwierdzenia wątków!? Mamy się domyślać czy to 13" czy 15"? Proszę uzupełnić dane i poprawić tytuł zgodnie z Zatytułuj porządnie wątek
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#8 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 04 marca 2015 - 20:10

Chodzi o MacBook Pro 15'', mid 2012, numer seryjny (ostatnie 4 znaki): WDV35, Yosemite 10.10.2

Pomimo szczerych chęci nie zmienię tematu ponieważ nie wiem gdzie mogę to zrobić. W wątku nie widzę takiej opcji, podobnie w Mój profil -> Zawartość.



#9 Jotek

Jotek
  • 557 postów

Napisano 17 marca 2015 - 11:57

Twój mak może się łapać pod program naprawczy.

http://www.apple.com...ro-videoissues/

 

Mój Mak, MBP 15" z 2011 był naprawiany z sukcesem w www.macbook-service.com po wcześniejszej ekspertyzie w Cortlandzie. A wczoraj złożony wniosek o refundację kosztów naprawy został zatwierdzony.


Użytkownik Jotek edytował ten post 17 marca 2015 - 11:57


#10 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 17 marca 2015 - 13:07

Dzięki @Jotek za podpowiedź. Na szczęście ten niebieski ekran to był jednorazowy wybryk mojego MBP.

Jednakże przeczytałem info na stronie, którą podałeś. Niestety mój Mac się nie łapie. Jest wprawdzie z połowy 2012 roku ale nie jest Retina.

Inną kwestią jest brak maszyny do pracy przez okres naprawy  :mellow:

Tak czy inaczej dzięki za podpowiedź.

Załączone pliki



#11 Jotek

Jotek
  • 557 postów

Napisano 17 marca 2015 - 16:29

Szczęściarz!



#12 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 17 marca 2015 - 17:38

Zależy jak patrzeć. Gdy migotanie obrazu na niebiesko będzie mi się powtarzało to już nie będę taki szczęściarz bo za własną kasę będę musiał naprawić Maca ;-/



#13 michallus

michallus

  • 214 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 26 marca 2015 - 09:01

Raczej to udana konstrukcja, przynajmniej na ten moment :)


Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015

Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz

kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45

ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk

http://www.mekintosz.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych