Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pierwsza strona internetowa.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gontar3d

Gontar3d
  • 283 postów
  • Płeć:
  • SkądWołomin

Napisano 16 lutego 2015 - 20:56

Witam.

 

Chciałbym zapytać się doświadczonych użytkowników , jak to jest z tworzeniem stron w systemie MacOS. Zauważyłem,że  text Edit nie dziala jesli chodzi o napisanie strony w html.

Ogólnie to jestem zielony, znam tylko podstawy, chcialbym stworzyc strone firmowa mojej mamy, mam na to około 2 miesiecy.  Od czego zaczć? Jakich programów najlepiej używać ( mogą być płatne ) , może od jakiejś ksiązki która troszkę by mi to wszystko rozjasniła. Ma być to zwykła strona ubezpieczenia, z mapką dojazdu informacjami o świadczonych usługach i  taki formularz kontaktowy , bezpośrednio ze strony na skrzynke mailową. Jest to do zrobienia dla laika, czy dać sobie spokój?

 

 

Pozdrawiam 


iPhone  X

MacBook Pro Retina 13"  2016 I7 16GB RAM


#2 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 16 lutego 2015 - 21:23

Czytając Twój tekst podejrzewam że zrobienie ciekawej strony przez Ciebie będzie dość trudne. Skoro masz problem z wyborem edytora ( a jest ich sporo - darmowy Textwrangler czy Tincta po płatny Coda 2). Może zainteresuj się zakupem gotowego szablonu strony i przerób go wstawiając swoje zdjęcia i teksty.


  • Gontar3d lubi to

MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#3 iTrzeci

iTrzeci
  • 451 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 lutego 2015 - 12:22

Nie no bez przesady - czemu stwierdzasz, że trudne akurat czytając jego tekst? Damy radę.

Zresztą może lepiej powiedzieć koledze, że skoro jest zielony, to może warto popatrzeć po edytorach WYSIWYG?

 

Polecam:

RapidWeaver

Hype for Mac

Freeway Express

 

jak nie to Textwranglera wspomnianego już wyżej. 


Użytkownik iTrzeci edytował ten post 17 lutego 2015 - 12:22