Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

oczyszczanie dysku z danych użytkownika


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 wojtekmax

wojtekmax
  • 30 postów

Napisano 12 lutego 2015 - 13:19

Witam, mam następujący problem, chciałbym ze swojego maca usunąć wszystkie swoje dane czyli, żeby po takim czyszczeniu komputer włączył się jak nowy MBP ze sklepu, posiadam system yosmite, zaznaczam że NIE mam płyty z systemem, szukałem podobnych tematów ale w każdym dochodziło do usunięcia systemu bardzo proszę o pomoc
Pozdrawiam

Macbook Air 2018; Ipad Air 2; Iphone X 64GB


#2 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 12 lutego 2015 - 14:13

W systemie  w jego zakamarkach i tak zawsze zostaje  cała masa rzeczy po dotychczasowym użytkowniku. Więc jeśli nie chcesz stawiać systemu od nowa to pozoastaje albo zrobić to ręcznie albo za pomocą programów "sprzątających" które robią więcej szkody niż pożytku. Ponowna instalacja systemu załatwia to szybko i bez takich ceregieli.


Użytkownik madmax332 edytował ten post 12 lutego 2015 - 14:14


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 lutego 2015 - 14:36

Albo instalujesz system od nowa albo z tego usuwasz konto użytkownika. Druga opcja trwa minutę.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 wojtekmax

wojtekmax
  • 30 postów

Napisano 12 lutego 2015 - 14:49

Czyli najlepiej kupić płytę z systemem ?
Czy np mogę skorzystać z czegoś takiego ?
http://imagazine.pl/2014/10/17/bootowalny-dysk-z-osx-10-10-yosemite/

Użytkownik wojtekmax edytował ten post 12 lutego 2015 - 14:57

Macbook Air 2018; Ipad Air 2; Iphone X 64GB


#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 lutego 2015 - 14:59

Instalator ściągasz z AppStore i z niego robisz bootowalny pendrive. Poza tym nie musisz tego robić bo możesz założyć nowego użytkownika albo zainstalować system z Internetu uruchamiając komputer z wciśniętymi klawiszami CMD+R.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 wojtekmax

wojtekmax
  • 30 postów

Napisano 12 lutego 2015 - 15:00

Ok,wezmę się za to podwieczór i zobaczymy co wyjdzie :-) dzięki za pomoc

Macbook Air 2018; Ipad Air 2; Iphone X 64GB


#7 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 775 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 lutego 2015 - 10:08

Tysiąc razy było.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych