Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Szukam serwera NAS (WD, Synology)?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#1 robin_ldz

robin_ldz
  • 25 postów
  • SkądHollyŁódź

Napisano 03 lutego 2015 - 17:04

Cześć,

Szukam czegoś, co pozwoli na archiwizację plików, robienie kopii zapasowych, ma funkcję chmury, ale przede wszystkim dobrze będzie współpracowało z moim Macbookiem i iPhone'm. No ok, niech jeszcze dobrze działa z telefonem Żony (Android), choć nie jest to warunek konieczny. ;)

 

Dobrze, do sedna.

Upatrzyłem sobie dwa urządzenia, ale że jestem totalnym laikiem w kwestii sieci zwracam się do Was o poradę.

1. WD MyCloud 2TB - to chyba nie zalicza się do NASów, ale oferuje wszystko to, czego potrzebuję. Dodatkową zaletą jest prostota obsługi. Nawet ktoś taki jak ja chyba sobie poradzi z konfiguracją i obsługą tego dysku. Właściwie to byłem zdecydowany na tenże, ale wczoraj przeczytałem na jakimś angielskim forum, że wieki trwa robienie kopii z Time Machine. Teraz pytanie. Czy długo trwa, bo osoba pisząca coś popitoliła w konfiguracji, czy faktycznie taka uroda WD?

 

2. Synology DS115J - cenowo jest mniej korzystny porównując z WD. Wydaje się też być trudniejszy w obsłudze. Przez chwilę brałem pod uwagę model DS115 - opisywany przez kolegę Marczyńskiego na blogu, ale po przyjrzeniu się konfiguracji zrezygnowałem.

 

Dla własnego komfortu wybrałbym WD, ale trochę mnie ta "powolność" zaniepokoiła.

 

Myślalem też o Time Capsule, ale nie ma funkcji "chmury", no i jest absurdalnie drogo.

 

Doradźcie coś. :)

 

Miłego dnia.

 


In this religion, there are no holidays.


#2 Novy_it

Novy_it
  • 53 postów

Napisano 03 lutego 2015 - 23:07