iPhone 5 i gwarancja w Play
#1
Napisano 28 stycznia 2015 - 14:53
Byłem w morzu ponad 5 miesiecy (taka praca) i nie miałem jak wczesniej oddać telefonu na gwarancje.
iPhone pokazuje ponad 30 procent baterii po czym spada szybko w ciagu kilku minut do 1 procentu i jeszcze moge z niego korzystać.
Po podłączeniu do ładowarki mam nagle skok do większej liczby np. 18 procent.
Gwarancja kończy mi sie za kilka dni, dokładnie 31 stycznia i tu moje pytanie: przyjmą mi czy nie?
Telefon zaktualizowany do najnowszego systemu.
#2
Napisano 28 stycznia 2015 - 15:04
Przyjąć przyjmą - potem wyślą do regenersis a oni wystawią kosztorys na 1200zł na naprawę telefonu. Chyba że kupiłeś tego iPhone'a mniej niż rok temu i masz gwarancję apple.
Sprawdź na http://selfsolve.apple.com/ . Play nie udziela żadnej gwarancji na telefony.
#3
Napisano 28 stycznia 2015 - 15:07
Odpowiada jedynie z tytułu niezgodności z umową.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#4
Napisano 28 stycznia 2015 - 15:16
Raczej tutaj nie ma zadnej niezgodności z umowa.
Regenesis niestety nie jest zbyt dobrym serwisem z tego co czytałem i zapewne powiedzą, ze skoro mam kilka rys i obić to bateria albo system od tego sie zepsuł.
#5
Napisano 28 stycznia 2015 - 15:18
Jak uważasz. A gwarancji z Play nie masz. Chyba że dostałeś jakiś dokument, w co wątpię.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#6
Napisano 28 stycznia 2015 - 16:14
To jak to jest z tym operatorem? Gwarancja jest 2 lata u niego czy nie?
Opłaca sie dawać telefon do naprawy czy sobie odpuścić?
#7
Napisano 28 stycznia 2015 - 17:08
No to pokaż z czego wynika ta gwarancja. Fakturę masz na firmę czy imienną?
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#8
Napisano 02 lutego 2015 - 11:45
Operator daje dwa lata gwarancji z tego co wiem. Mam fakturę na telefon.
Operator nie daje ŻADNEJ gwarancji. Gwarancję daje producent. Operator jedynie odpowiada z tytułu rękojmi (wcześniej z tytułu niezgodności towaru z umową) i tylko za wady istniejące w momencie kupna a nie wynikające z np. zużycia telefonu.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#9
Napisano 04 lutego 2015 - 17:58
Dwa tygodnie oddałem 1,5 rocznego iPhona na gwarancje/niezgodnośc z umową w PLAY, wysłali telefon do regenersis i bez problemu mi wymienili.
#10
Napisano 24 lutego 2015 - 12:40
Potwierdza, podobny przypadek przerabialem z 1.5 rocznym IP5 z play, dostalem nowy (refub)
#11
Napisano 27 marca 2015 - 11:07
z serwisami w sieciach zawsze są problemy
#12
Napisano 27 marca 2015 - 12:31
Jakie problemy?
Problemy to mają te sieci ze swoimi klientami, którzy nie rozumieją różnicy między gwarancją, a odpowiedzialnością sprzedawcy. Przykład widać właśnie w powyższych postach.
- Tony_Halik lubi to
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych