Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Oddanie telefonu do wymiany Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarU

MarU
  • 40 postów

Napisano 15 stycznia 2015 - 10:30

Witam,
Z końcem listopada oddałem iPhone 5S do salonu Play, powołując się na niezgodność towaru z umową( Touch ID "klikał" nawet podczas lekkiego dotykania, prawy górny róg ekranu "klikał" podczas naciskania).
Po ponad miesiącu dowiedziałem się, że Regenersis wystawiło kosztorys na wymianę kabla USB( nie reklamowałem go), którą odrzuciłem. Dziś dostałem telefon z Play, że telefon został uznany przez serwis za sprawny i nie podlega wymianie. Play zaproponowało również próbę ponownego wysłania telefonu do Regenersis. Czy w zaistniałej sytuacji powinienem powołać się na brak ustosunkowania się do mojej reklamacji w ciągu 14 dni, czy próbować telefon jeszcze raz odesłać?

Z góry dziękuję za pomoc.

#2 MC_

MC_
  • 6 090 postów

Napisano 15 stycznia 2015 - 10:42

Jeśli w ciągu 14 dni brak było ustosunkowania się do Twojego roszczenia, to uznaje się, że sprzedawca je uznał.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 simonp1992

simonp1992
  • 108 postów

Napisano 16 stycznia 2015 - 12:20

jeśli chodzi o moje doświadczenia z Regenersis - najlepiej nie oddawać do Regenersis, tym bardziej, że teraz telefon kupiony od operatora też możesz oddawać do innych serwisów (wydaje mi się, że najsprawniej i najlepiej to idzie w Cortland, ale może to tylko przypadki moje i moich znajomych)

 

ale jak już chcesz/musisz oddać do Regenersis to oddaj w salonie Playu, a jakieś 2 dni później zacznij serie telefonów do Regenersis powtarzając im jakie są problemy i mówiąc żeby zanotowali to przy tej sprawie, mi po 3-4 telefonach w końcu stwierdzili problem ;)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych