Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Yosemite - zmiana hasła


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 mkunicki

mkunicki
  • 170 postów

Napisano 31 grudnia 2014 - 14:24

Upgrade'owałem 10.9 do 10.10. Wszystko się udało (nie skonfigurowałem icloud, nie konwertowałem iCloud Drive).

Po wygaszeniu ekranu pojawił się monit o hasło. Wpisuję to co zawsze - i niestety nie mogę się zalogować.

Hasła nie zmieniałem. Pokazuje się wskazówka, która była dotychczas na 10.9, ale hasło ... jakby zostało zmienione.

Caps lock i shift jest uwzględniane przy wpisywaniu. Czyżby klawiatura się zmieniła?

Próbowałem wpisać hasło iClouda - też bez skutku.

Hasło mam  z samych liter.

co zrobic?



#2 matt.one

matt.one
  • 37 postów

Napisano 31 grudnia 2014 - 16:06

sprobowales nie wpisywac hasla i nacisnac samo OK ?



#3 mkunicki

mkunicki
  • 170 postów

Napisano 31 grudnia 2014 - 16:29

nie działa



#4 matt.one

matt.one
  • 37 postów

Napisano 31 grudnia 2014 - 16:46

  1. Uruchom ponownie komputer w trybie pojedynczego użytkownika (przytrzymaj klawisze Command-S podczas uruchamiania). Pamiętaj, że w trybie pojedynczego użytkownika zawsze jest używany amerykański układ klawiatury .
  2. Po znaku zachęty wpisz następujące polecenie i naciśnij klawisz Return: mount -uw /
  3. Wpisz następujące polecenie:
launchctl load /System/Biblioteki/LaunchDaemons/com.apple.DirectoryServices.plist
  1. Naciśnij klawisz Return.
  2. Wpisz następujące polecenie i naciśnij klawisz Return: ls /Użytkownicy
  3. Sprawdź wyświetloną listę i zapisz krótką nazwę (nazwę użytkownika) konta użytkownika, którego dotyczy problem.
  4. Wpisz następujące polecenie: 

    dscl . -delete /Użytkownicy/nazwa_użytkownika AuthenticationAuthority
    
    Uwaga: zastąp wpis „nazwa_użytkownika” zapisaną wcześniej krótką nazwą konta użytkownika, którego dotyczy problem.
  5. Naciśnij klawisz Return.
  6. Wpisz następujące polecenie i naciśnij klawisz Return: passwd nazwa_użytkownika

    Uwaga: zastąp wpis „nazwa_użytkownika” zapisaną wcześniej krótką nazwą konta użytkownika, którego dotyczy problem.
  7. Po znaku zachęty „New password” wpisz hasło użytkownika i naciśnij klawisz Return. Uwaga: zaleca się użycie oryginalnego hasła użytkownika, aby odpowiadało ono hasłu pęku kluczy.
  8. Po znaku zachęty „Retype new password” wpisz to samo hasło i naciśnij klawisz Return.
  9. Wpisz następujące polecenie i naciśnij klawisz Return: reboot 


    Wziąłem to ze strony apple

Użytkownik matt.one edytował ten post 31 grudnia 2014 - 16:47


#5 mkunicki

mkunicki
  • 170 postów

Napisano 31 grudnia 2014 - 18:57

nie mogę wpisać litery "ż" (Użytkownicy)


po pkt 3 mam odpowiedź:

No such file or directory

Próbowałem wpisywać Biblioteki albo Libraries. Bez skutku



#6 mkunicki

mkunicki
  • 170 postów

Napisano 31 grudnia 2014 - 20:58

⌘ + R  pomogło.



#7 matt.one

matt.one
  • 37 postów

Napisano 31 grudnia 2014 - 23:15

Problem roziwązany ?



#8 mkunicki

mkunicki
  • 170 postów

Napisano 31 grudnia 2014 - 23:29

tak. dzięki za podpowiedzi.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych