Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

pęknięty kabelek zasilacza magsafe - przygoda z serwisem iMad


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 bethebest

bethebest
  • 3 postów

Napisano 10 grudnia 2014 - 15:26

Kupiłem MacBook Pro retina mid 2012 razem z applecare za ponad 10 000zł. Komputer sam w sobie jest wspaniały, wszystko idealnie spasowane, działa niesamowicie szybko, również najlepszy system na świecie, wszystko po prostu działa - dlatego kupuję komputery apple. 
 
Wszystko byłoby idealnie, gdyby nie okropny serwis produktów apple, no chyba, że miałem po prostu pecha. W pierwszym roku użytkowania pękł kabelek ( gumowa osłonka ) zaraz przy wejściu do ładowania. Zaniosłem zasilacz na gwarancję do serwisu iMad w Krakowie ( obok Galerii Krakowskiej ). Po około tygodniu uznali reklamację i odebrałem zasilacz z powrotem. Jednak na początku nie chcieli uznać tego pęknięcia, dopiero jak zadzwoniłem na infolinie i opisałem usterkę to kazali mi zanieść zasilacz i mam czekać na wymianę na nowy. Trochę dziwna sytuacja, ponieważ komputer za ponad 10 000zł i nie wymienili zasilacza od razu, nie dostałem zapasowego zasilacza na czas naprawy starego, a na czymś trzeba pracować. Uznajmy, że sprawa zakończyła się ok.
 
W drugim roku użytkowania pojawił się ponowny problem, DOKŁADNIE taki sam. Zaniosłem zasilacz, dokładnie taka sama procedura - telefon na infolinię i tym razem serwis stwierdza, że to uszkodzenie mechaniczne i nie mogą wymienić, mogę natomiast zakupić u nich nowy zasilacz  :) Nic nie pomogło pokazanie, że rok temu miałem identyczną sytuację, teraz to było uszkodzenie mechaniczne. Mało tego, zasilacz mogę odebrać z serwisu za opłatą 60zł, co się totalnie nie kalkuluje ( pewnie panowie z serwisu wymienią kabelek i jeszcze zarobią na tym  :) ). 
 
Pytanie dlaczego tym razem tego nie uznali ? 
Czyżby tylko jedna wymiana zasilacza przysługuję na jeden komputer ?
Czy może applecare który kosztuję ponad 1000zł jest o kant d*** rozbić ?
 
Wszystko to działo się w Krakowie w serwisie iMad obok Galerii Krakowskiej. Szczerze odradzam.

kontynuacja wątku z "kosza" :) http://myapple.pl/forums/topic/255127-problem-z-zasilaczem-serwis-apple-imad-krak%C3%B3w/

 

W odpowiedzi na tamte posty:

 

Problemem jest fakt, że raz zostało uszkodzenie uznane, a drugim razem nie zostało. Sprawa w obu przypadkach była IDENTYCZNA. W iMad w obu przypadkach od razu proponowali kupić nowy zasilacz, jakby z góry wiedzieli, że nic z tego nie będzie. 
 
Za pierwszym razem najpierw skontaktowałem się z infolinią i kazali zanieść do najbliższego autoryzowanego serwisu i mówili, że kwalifikuje się do wymiany. Zaniosłem zasilacz, ale nie powiedziałem, że kontaktowałem się z infolinią - pewnie dlatego wciskali, żeby kupić nowy zasilacz z góry skazując reklamacje na niepowodzenie, dopiero jak powiedziałem, że dzwoniłem na infolinię i sprawa "już załatwiona" to od razu pojawiła się opcja z wymianą na gwarancji zasilacza na nowy :) Na infolinii wtedy mówili, że to typowa usterka i podlega uznaniu, a zasilacz zostanie wymieniony.
 
Jeszcze "rady" serwisanta żeby przy ścianie nie trzymać laptopa bo się kabelek wygina - ja zawsze trzymam go prosto :)
 
1. Gwarancję masz na rok - nie dziw się, że po roku nie chcieli darmowo wymienić, a autoryzowany serwis nie naprawia takich rzeczy - stąd propozycja zakupu nowego.

 

Na 3 lata po wykupieniu applecare, chyba, że applecare nie obejmuje takich rzeczy ? jeśli tak, to kompletnie nie ma sensu kupować applecare.


Użytkownik bethebest edytował ten post 10 grudnia 2014 - 15:41


#2 adrixop95

adrixop95
  • 843 postów
  • SkądSosnowiec, PL

Napisano 10 grudnia 2014 - 15:40

Zakup nowego to najlepsze i najszybsze rozwiązanie. Również tak miałem z zasilaczem.


 MBPr 2020 13"

 iPhone 11 128GB |  Pad Air 2019


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 grudnia 2014 - 15:44

Zawsze można wymienić przewód na nowy jeśli reszta zasilacza jest sprawna. My wymieniamy same przewody.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 bethebest

bethebest
  • 3 postów

Napisano 10 grudnia 2014 - 16:36

Zakup nowego to najlepsze i najszybsze rozwiązanie. Również tak miałem z zasilaczem.

oczywiście, tak samo jak zepsuje się komputer to najszybciej nowego kupić, tylko jednak po coś kupujemy tą gwarancję rozszerzoną applecare, żeby właśnie nie mieć problemów. Szkoda, że apple nie ma gwarancji jak dell NBD, wtedy można by rzec, że to komputery idealne.


Zawsze można wymienić przewód na nowy jeśli reszta zasilacza jest sprawna. My wymieniamy same przewody.

tak, tylko teraz rządają 60zł za możliwość odebrania zasilacza z serwisu. Normalnie bym kupił za 25zł kabelek i sam sobie zlutował, teraz jest to nieopłacalne. 



#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 773 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 grudnia 2014 - 17:51

Skoro jeden Moderator zamknął Ci już wątek za zły dział, czemu zakładasz go od nowa, tym razem w 'Offtopic'? Popłakałeś, wszyscy zainteresowani przeczytali, starczy.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych