Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

T-Mobile oraz iPhone z iOS 8.1


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#1 speacetronic

speacetronic
  • 258 postów

Napisano 03 listopada 2014 - 06:35

WItam . Po długich próbach dogadania sie z moim operatorem komórkowym a jest nim T-Mobile , mam dość i postanowiłem tu napisać o co chodzi , i może by tak zbiorowy protest do T-Mobile by w końcu zaczęli traktować klienta poważnie. A Więć do rzeczy. Dwie sprawy próbowałem wynegocjować. Wspomne tylko że mam najdroższą taryfę dla osób prywatnych w T-Mobile - Rodzina 330 i płacę 340 złotych abonamentu. 1.) Kiedy wreście zrobią ustawienia operatora by mozna było wyłączyć 3G w miejscach gdzie tego nie ma, czyli przełączanie pomiędzy 2G,3G,LTE, Pani w biurze obsługi powiedziała mi tak"czy może Pan użytkować inny telefon niz iPhone" , myslałem że mnie krew zaleje . Nie po to chciałem iPhone by teraz zmieniać na jakiś szajs. Mówie im że takie ustawienia ma już np Plus , ale nie robi to na nich większego wrażenia. 2.) Usługa LTE w T-Mobile jest dostępna tylko dla posiadaczy taryf Jump oraz odpowiednia karta sim. I teraz sie zacznie , dlaczego płacąc drogo za dostęp do usług nie mogę uzywać LTE, mająć niemlże taryfe biznesową, ro gimbaza któremu tatuś kupi jakiś telefon z LTE z abonamentem za 30 PLN może mieć a ja nie. To jest jakis absurd takie rzeczy tylko w T-Mobile. Na początku obiecali że załatwią sprawe , żeby drogie taryfy miały tą usługę , ale mija miesiąc i za kazdym razem gdy dzwonie odpowiedzi mam te same , czyli" W tych taryfach nie ma usługi LTE " A co do mozliwości przełączania , każą mi korzystac z innego telefonu niż ten który kupiłem u nich. Prosba o zbiorowy protest wobec operatora , bo dla mnie to jest jawna dyskryminacja klienta , oraz co by nie używać epitetów maja klienta w d.... Zamieszaczam to samo na MyApple oraz w magazaynie iMagazine

#2 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 03 listopada 2014 - 07:01

Ustawień nie będzie , chociaż podobno trwają rozmowy Zrób JB i twój problem zniknie W ten sposób poczekasz na nowe ustawienia , jeżeli będą Tak samo rozmawiała pani ze mną z Tmobile

#3 misiek-hel

misiek-hel
  • 80 postów
  • SkądHel, PL

Napisano 03 listopada 2014 - 08:06

Nie po to człowiek kupuje telefon u operatora za nie małe pieniądze żeby robić JB (tracić gwarancję) aby można było z niego korzystać w normalny sposób tzn. dzwonić i nie ładować co kilka godzin. Osobiście też dzwonie i pisze do T-mobile strasząc że mam prawo rozwiązać z nimi umowę z nie wywiązywania się przez nich z podstawowych usług jakimi jest rozmowa telefoniczna. Opisywałem to już tu na forum i jestem strasznie zły. Jedyne co usłyszałem i dostałem sms-em to że T-mobile wystąpiło do Apple o udostępnienie ustawień przywracających włącznik 2G. Jedyne co można zrobić to pisać i dzwonić do nich może coś się zmieni. A to mój post: http://myapple.pl/fo...ż-myślą-o-5g

#4 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 03 listopada 2014 - 12:41

Napisałem do swojego biznesowego opiekuna odnośnie tych ustawień dla iphone i niestety on napisał ,że nie wie nic na ten temat oraz aby się kontaktować z apple… eh w czarnych kolorach to widzę...

#5 darek93a

darek93a
  • 8 postów

Napisano 03 listopada 2014 - 13:36

Również dostałem odpowiedź, że pierwsze muszą się skontaktować z Apple. Poczekam jeszcze miesiąc, jak nic się nie zmieni to na święta się przenoszę do innej sieci. Taka Ciekawostka, tylko Tmobile ma pełne wsparcie Apple u nas w kraju. Zobaczymy :(

#6 beyors

beyors
  • 14 postów

Napisano 04 listopada 2014 - 01:02

Bzdura z tym pisaniem do Apple. Ich oprogramowanie ma opcję ręcznego przełączania między LTE / 3G / 2G, ale jest ona zależna od ustawień operatora (carrier). Być może swoje ustawienia operator musi przesłać do Apple, ale to właśnie musi być jego inicjatywa...

#7 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 04 listopada 2014 - 01:26

zainstalowalem jb wywaliłem pliki i mam u siebie 2g/3g/lte mam tez głeboko gdzies PLAY'a

#8 speacetronic

speacetronic
  • 258 postów

Napisano 04 listopada 2014 - 06:27

Wczoraj znów dzwoniłem , postraszyłem że jeśli w miejscu zamieszkania nie mogę wykonywac połączeń , to mogę rozwiązać umowę z winy operatora , ponieważ podmiot o którym mowa nie wywiązuje się ze swojej częsci umowy. Ponadto rozmowa z biurem obsługi to jak mówienie do obrazka . Czas zadzwonić do kogoś w T-Mobile kto może cos więcej.

#9 beyors

beyors
  • 14 postów

Napisano 05 listopada 2014 - 00:38

Ja jak na razie konsekwentnie korzystam z oprogramowania iOS 7.1.2 i odrzucam wprowadzanie zmian operatora. Dzięki temu na moim telefonie LTE jest nieuaktywnione i cały czas działa przełącznik 3G-2G. Chciałbym przesiąść się na iOS 8.1, ale wobec obecnej polityki T-mobile nie mogę sobie na to pozwolić - zbyt często znajduję się w tym mitycznym 1% terytorium Polski, gdzie nie ma zasięgu 3G:) Bez możliwości ręcznej dezaktywacji 3G wiadomo, co się dzieje... Ustawienia wciąż wymuszają na telefonie szukanie 3G, co tylko zżera baterię, w końcu udaje się złapać jedną kreskę zasięgu, co w praktyce oznacza ciagłą utratę sieci, zrywane połączenia etc.

#10 andi4444

andi4444
  • 162 postów
  • SkądPoznań

Napisano 05 listopada 2014 - 13:57

Miałem dokładnie taką samą sytuację jak piszecie, do tej pory posiadałem taryfę Rodzina 170 (bez możliwości korzystania z LTE) po przejściu na iOS 8.1 telefon w tempie zawrotnym zaczął "łykać" baterię, zdarzało się, że po odłączeniu o 6 rano ze stanem 100% ok godz. 18:00 wyświetlacz pokazywał 20%. Jednakże udało mi się migrować do JumpaXXL (dopłacając jedynie 3,10 zł) oczywiście bez wydłużania mojej umowy. Po 15 min od zmiany na wyświetlaczu pojawiło się T-Mobile.pl Q oraz LTE i o dziwo od tego momentu, bateria jakby odżyła na nowo, przykład. Odłączenie od łądowarki o 22:00 godz. 6:00 (czyli po 8h na czuwaniu) stan 100% !!! ogólnie w tej chwili telefon intensywnie pracując wytzrymuje 2 doby. Czyli żadne zmiany oprogramowanie nie drenują ogniwa tak jak same nadajniki i ich działanie i przełączanie się z 2G-3G-LTE. Na koniec dodam, że mieszkam w Poznaniu (gdzie jest pokrycie LTE)

#11 speacetronic

speacetronic
  • 258 postów

Napisano 05 listopada 2014 - 14:09

Ja póki co nie mogę przejść do jump. Kicha

#12 beyors

beyors
  • 14 postów

Napisano 05 listopada 2014 - 15:27

Wysaje mi się, że w ta dyskusja niepotrzebnie od początku dotyczy 2 wątków, które są od siebie niezależne. Bo innym problemem jest brak LTE w starszych ofertach, innym brak ustawień sieci operatora (carrier settings) aktywującyh opcję ręcznego przełączania między 2g, 3g i lte.

#13 speacetronic

speacetronic
  • 258 postów

Napisano 06 listopada 2014 - 14:40

Jakby nie było te dwa wątki dotyczą tego samego operatora

#14 beyors

beyors
  • 14 postów

Napisano 08 listopada 2014 - 14:52

A orientujecie się, czy sprawa dotyczy wszystkich modeli? Brzmiało to mętnie, ale na jednym forum czytałem, że w wypadku T-Mobile wybór między 3G i 2G był możliwy na iPhone 5, ale na iPhone 6 już nie (w obu wypadkach iOS 8.1).

#15 Negatyf

Negatyf
  • 317 postów

Napisano 08 listopada 2014 - 15:40

5S nie ma możliwość przełączenia z 3G na 2G.

#16 wop5s

wop5s
  • 1 postów

Napisano 08 listopada 2014 - 19:00

Witam, również borykam się problemem przełącznika 2g /3g, którego Nam bardzo wszystkim brakuje. By jednak ostudzić trochę emocję rzecznik Deutsche Telekom (t-mobile) wypowiadał się w Bonn, że mają zamiar wprowadzić przełącznik 2g/3g właśnie ze względu na ilość skarg klientów. Myślę, ze jak już zadziała w Niemczech to automatycznie spółka córka t-mobile w Polsce ustawienie też przejmie. Ja w Helpdesk t-Tobile już dawno straciłem wiarę, bo itak nic mądrego się człowiek nie dowie. Może warto jeszcze chwilkę poczekać. Pozdr!

#17 Negatyf

Negatyf
  • 317 postów

Napisano 08 listopada 2014 - 20:08

W T-Mobile USA dostępna jest ta opcja od momentu wprowadzenia iOS8.

#18 beyors

beyors
  • 14 postów

Napisano 08 listopada 2014 - 22:25

Nie wydaje mi się. Czytałem o problemie na tamtejszych forach i użytkownicy T-Mobile mieli ten sam problem.

#19 roback

roback
  • 109 postów
  • SkądPoznań

Napisano 18 listopada 2014 - 19:04

Proszę powiedzcie mi po co są te przełączniki. Mam fona w plusie i mam te tajemnicze przełączniki, na których wszystkim zależy, ale ja nie wiem po co miałbym ich używać? Wyjaśnijcie mi to proszę.

#20 Negatyf

Negatyf
  • 317 postów

Napisano 18 listopada 2014 - 19:41

Jeśli nie masz zasięgu LTE to przełącza na 3G, jeśli nie masz zasięgu 3G to postanawia go ciągle szukać i bateria schodzi na naszych oczach. Jeśli natomiast masz możliwość włączenia opcji 2G to jeśli nie masz zasięgu LTE, 3G to zapewne jest dostępny 2G i bateria jeszcze dłużej pracuje, niż w przypadku 3G, gdzie widać jak każdy procent naładowania baterii spada na naszych oczach.

#21 darek93a

darek93a
  • 8 postów

Napisano 19 listopada 2014 - 10:21

Jest odpowiedź od Tmobile...

cyt.

Konsultant T-Mobile 19.11.2014 - 07:23:14 Witaj. Na wstępie wyjaśniam, że sposób wyboru trybu sieci w urządzeniach z wersją iOS 8.1 jest standardowym ustawieniem firmy Apple i dotyczy nie tylko T-Mobile. Na wniosek T-Mobile, firma Apple zobowiązała się do jak najszybszego wprowadzenia zmiany sposobu wybierania sieci, aby włączenie trybu „tylko 2G” było możliwe. Nastąpi to przy okazji najbliższej dużej aktualizacji oprogramowania. Niestety nie dostaliśmy informacji, w jakim czasie ona nastąpi. Przypominam, że aktualnie w przypadku braku zasięgu 3G, telefon automatycznie przełącza się do sieci 2G. Pozdrawiam.

źródło: [URL="http://www.t-mobile-trendy.pl/artykul,7649,ios_zaktualizowany_do_wersji_81_co_nowego,technewsy,20.html"]http://www.t-mobile-trendy.pl/artyku...hnewsy,20.html[/URL]

przed chwilą została podana informacja od apple dla tmobile

cyt.

Konsultant T-Mobile 19.11.2014 - 11:12:39
Witam. Dosłownie przed chwilą otrzymaliśmy oficjalne stanowisko APPLE - przy kolejnej dużej aktualizacji funkcja ręcznego wyboru trybu pracy sieci zostanie udostępniona - prosimy w takim razie o cierpliwość i sprawdzanie aktualizacji w urządzeniach.


#22 beyors

beyors
  • 14 postów

Napisano 19 listopada 2014 - 16:43

Oby to była prawda! Ale czytam wpisy tego konsultanta T-mobile i wydaje mi się, że to zwykły bullshit i gra na czas. Mówi o tym, jakby problem leżał wyłączenie po stronie Apple i dotyczył wszystkich sieci. A po ostatniej aktualizacji iOS do 8.1.1 nic się nie zmieniło? Nie wiem, bo wciąż używam 7.1.2 ze starymi ustawieniami operatora.

#23 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 19 listopada 2014 - 19:59

Oczywiście że to nieprawda , ze zródła (od operatora wiem od aninimowej osoby) że ustawienie wysyła sieć komórkowa , mają na to pozwolenie W ten sposób dostosowują się do wymogów Apple W tym przypadku tego nie zrobili, Apple wydało ios z przełącznikami , a sieć nasza nie dostosowała tego i dlatego gro użytkowników ma problemy z zasięgięm Osobiście sobie to naprawiłem przez jb, ale to nie jest rozwiązania W t-mobile jest obecnie źle i ma być jeszcze gorzej , totalnie nie liczą się z użytkownikiem , przykładowo moja nieprzyjemna rozmowa z hrabiną konsultant na temat naszego problemu , albo podniesienie obonamentu firmowego bez informowania mojego kolegi. Widać że T-mobile się cofa w rozwoju Ja czekam tylko końca umowy i przenoszę numer do innej sieci

#24 iMy

iMy
  • 48 postów

Napisano 11 grudnia 2014 - 09:00

Bzdury opowiadasz Kolego. Twoje źródło informacji wprowadza Cię w błąd. Udostępnienie wyboru sieci 2G/3G/LTE nie jest żadnym ustawieniem operatora, tylko zaszytych ustawieniem w IOS. Brak wyboru sieci dotyczy wszystkich urzytkownikow urządzeń Apple, w których znajduje się SIM operatora, który znajduje się na liście kooperantów Apple i zdobył "certyfikacje na udostępnienie LTE w urządzeniach od Apple". Czyli nie chodzi tu tylko o operatorów w Polsce. Wcześniej przytoczono informację od pracownika T-Mobile, że Apple dostarczyło oficjalną odpowiedź na skierowane przez T-Mobile Polska S.A. żądanie: „Wyjaśniamy, że sposób wyboru trybu sieci w urządzeniach z wersją iOS 8.1 jest standardowym ustawieniem firmy Apple i dotyczy nie tylko T-Mobile. Na wniosek T-Mobile, firma Apple zobowiązała się do jak najszybszego wprowadzenia zmiany sposobu wybierania sieci, aby włączenie tylko trybu 2G było możliwe. Nastąpi to przy okazji najbliższego dużego release. Przypominamy, że aktualnie w przypadku braku zasięgu 3G, telefon automatycznie przełącza się do sieci 2G.” Potwierdzam że jest to prawda. Według mnie, w T-Mobile możemy spodziewać się udostępnienia wyboru 2G/3G/LTE wraz z wersją 8.2.

#25 komono

komono
  • 198 postów
  • SkądW-ce

Napisano 11 grudnia 2014 - 09:42

T-mobile, Orange i Play są certyfikowanymi operatorami i u nas przełącznika 2G nie ma.... Plus, jako jedyny takiego certyfikatu nie posiada (nie sprzedają telefonów apple, tylko kupują je na wolnym rynku) i taki przełącznik w + jest.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych