Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Finder nie odpowiada po restarcie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mac_iek

Mac_iek
  • 3 postów

Napisano 22 października 2014 - 17:20

Witam Po updacie do Yosemite bardzo zwolnił mi komputer a od wczoraj po restarcie zawiesza się finder. Wszystkie programy chodzą bez problemu- tyle ze wolno ale problem polega na tym że w nie ma żadnych plików na pulpicie (dock chodzi bez problemu). Jak naciskam cmd+alt+esc pojawia sie ze finder not responding, relaunch nic nie daje. Wczoraj po restarcie Mac potrzebował koło 40 minut zanim się pojawiły ikony na pulpicie, dzisiaj mniej więcej tyle samo. Próbowałem podczas restartu trzymać cmd+r i 'repair disk' ale nic nie pomogło. Mam 8GB ramu, jak sprawdzałem to po uruchomieniu 5GB jest wolne. Miejsca na dysku mam kolo 20GB. Próbowałem googlować problem ale nic pomocnego nie znalazłem. mój mac: MacBook Pro (13-inch, Early 2011) 2.7 GHz Intel Core i7 8 GB 1333 MHz DDR3

#2 Yellowfrog

Yellowfrog
  • 1 548 postów
  • Płeć:

Napisano 22 października 2014 - 18:31

A jak tam procesy w Monitorze aktywności? A co na to konsola?

#3 Mac_iek

Mac_iek
  • 3 postów

Napisano 22 października 2014 - 18:50

O kurcze nie wiem jak Monitor aktywności czytać. Teraz komputer chodzi mi wolno, ale finder chodzi. W zakładce CPU system: 7.41% User 19.7% Idle: 78% threads: 996 processes: 190. Jak po ostatnim wpisie zrestartowałem komp, to znowu zajęło 40 min żeby finder się załadował ;/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych