Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Kom-Serwis (www.gsm-ursus.pl)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 wujio

wujio
  • 142 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 października 2014 - 10:23

Witam
Chciałbym ostrzec przed serwisem i sklepem z częściami Kom-Serwis (Serwis iPad iPod iPhone Warszawa Ursus ; GSM-PARTS.PL)
Kupiłem u nich taśmę Iphone4 która nie dość że nie była oryginalna, jak zastrzegał sklep, to jeszcze okazała się uszkodzona. Oczywiście o wymianie nie było mowy. Po za tym wszystko co mają to jedna wielka chińszczyzna, tak wiec odradzam oddawanie sprzętu do serwisu bo taka naprawa nie będzie na długo.

#2 wujio

wujio
  • 142 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 października 2014 - 19:29

Wszystko sie "prawie" zgadza, pisze "prawie" ponieważ sprzedawca zapomniał dodać, że taśma była w otwartym opakowaniu (rozerwana naklejka) - i w tym momencie popełniłem faktycznie błąd, ponieważ powinienem tak jak baterię, poprostu zostawić i nie kupować. Niestety potrzebowałem pilnie wyżej wymienionej części bo mój telefon odmówił posłuszeństwa i nie miałem wyjściac to był piątek tak więc zostałbym bez telefonu przez weekend. Niestety uszkodzenia taśmy nie dało się zauważyć w pierwszym momencie przy zakupie, tym bardziej że nie jestem specjalistą od tego typu rzeczy (nawet sprzedawca jak mu odniosłem taśmę nie mógł dostrzec w którym miejscu jest uszkodzona). Dopiero jak dostarczyłem taśmę mojemu serwisantowi (jest mi świadkiem), ten od razu zwrócił mi uwagę że taśma nie wygląda jak nowa i oryginalna, a co gorsza jest naderwana. Niezwłocznie napisałem meila do sprzedawcy, niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dlatego też zdenerwowany pojechałem w poniedziałek do sklepu Kom-serwis i wytłumaczyłem grzecznie Panu, że sprzedał mi uszkodzoną taśmę. Ten oczywiście wszystkiemu zaprzeczył oskarżając mnie że sam uszkodziłem taśmę. Tylko jak miałem ją uszkodzić - skoro taśma nie była zakładana (świadczą o tym nienaruszone naklejki na taśmie, oraz brak zgięcia (przy montażu ta taśma zostaje zagięta))? Na koniec chciałbym dodać, że bez podstawnie nikogo bym nie oskarżał bo niby co miałbym na celu? Poprostu jestem zdenerwowany w sumie sam na siebie, że dałem się tak prosto ograć i jedyne co mogę zrobić to ostrzec innych potencjalnych klientów żeby uważać na tą firmę (dokładnie przyglądać się co wciskają). Ja niestety byłem za mało czujny i za bardzo polegałem na uczciwości innych. Zresztą to nie pierwszy przypadek kiedy zostałem oszukany przez tego typu sklep, dziwne tylko że w tej branży (GSM) dosyć często spotyka się nieuczciwych ludzi. Tak więc niech ten post będzie ku przestrodze innym.

#3 wujio

wujio
  • 142 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 października 2014 - 22:35

Drodzy forumowicze.
Po spokojnym przemyśleniu i analizie zaistniałej sytuacji muszę zaprzeczyć początkowo wysuniętym tezom:

Oczywiście to jest nie prawdą, ponieważ mój jednostkowy przypadek nie może świadczyć o całości działalności firmy Kom-Serwis. I nie taki był w sumie mój zamiar. Moim zamiarem było tylko naświetlić drogim forumowiczom problem jakim jest dokładna analiza przy zakupie i konsekwencje z niej wynikające. Niestety ja popełniłem błąd za który zapłaciłem z własnej kieszeni. Dlatego przepraszam firmę Kom-Serwis za źle postawioną tezę a szczególnie przepraszam czytelników tego wątku, że mogłem wprowadzić ich w błąd.
Niemniej poddaje swój przypadek pod analizę bo mnie on dużo nauczył.

ps.
Prosiłem o usunięcie tego wątku żeby nie zaśmiecać, ale skoro moderator zdecydował pozostawieniu dlatego uznałem za stosowne to wyjaśnienie.



#4 Negatyf

Negatyf
  • 317 postów

Napisano 22 października 2014 - 22:58

Dostałeś wezwanie na policję, że tak okazałeś skruchę? :-)

#5 wujio

wujio
  • 142 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 października 2014 - 23:11

Na razie nic z tych rzeczy ale wolę być dobrze zrozumiany bo i tak głupia taśma narobiła mi sporo problemu....

#6 Anna Szyport

Anna Szyport
  • 1 postów

Napisano 02 lutego 2017 - 11:51

NIE POLECAM!!! Inna wycena przez internet po otrzymaniu dokładnych zdjęć, a inna po otrzymaniu urządzenia. Ja rozumiem, że pewnych rzeczy ze zdjęć nie można wycenić, ale na zdjęciach było widać rozbitą szybkę, pobitą i krzywą ramkę. Wycenę całkowitą przed wysłaniem urządzenia podali jak się okazało tylko za ekran, a finalnie także za ramkę i za prostowanie ramki - 50zł więcej. Rezygnacja z naprawy wiąże się z kosztami: 25zł za kuriera, by odesłać urządzenie i 50zł za ekspertyzę, więc już zostawiliśmy ten tablet do naprawy. Urządzenie odebraliśmy w stanie idealnym - wyglądał jak nowy w porównaniu do wcześniej - byliśmy zadowoleni do krótkiego czasu. Zauważyliśmy od razu pod ekranem psią sierść - nawet nie wyczyścili urządzenia przed wymianą części. Nie zgłosiliśmy tego, gdyż nie chciało nam się znów tam jeździć lub wydawać na kuriera i jeszcze czekać 2 tyg na reklamację. Tablet działał, ale do czasu... Po 2-3 dniach używania od zwykłego dotknięcia tabletu palcem zrobiło się wewnętrzne pęknięcie szybki, które całkowicie uniemożliwiło działanie tableta. My mieliśmy oryginalną szybkę i tyle razy nam spadał tablet, że wyglądał jakby go przejechał samochód, a mimo to cały czas działał. A tu od zwykłego użytkowania po paru dniach szybka pęknięta...Te części, których używają, to jakaś najgorszej jakości chińszyzna. Mamy chiński telefon Xiaomi i cały czas nam spada i nic się nie stało, a ten ekran do tabletu od zwykłego dotknięcia pęka. Reklamacji nam nie uznali, kazali dodatkowe 150zł płacić za naprawę i jeszcze zobowiązali się odesłać tablet kurierem nie informując o dodatkowych kosztach 25zł. STRATA PIĘNIĘDZY I CZASU!! OMIJAJCIE TEN SERWIS, bo są nie nieuczciwi.


  • burczybass-0636a41136 lubi to

#7 bszkutnik

bszkutnik
  • 1 postów

Napisano 18 grudnia 2017 - 06:07

Szkoda że nie przeczytałem ostrzeżeń…

 

Dałem telefon do naprawy, naprawili lub raczej zepsuli, złożyłem reklamację, po miesiącu i moich czterech interwencjach odmówili naprawy z powodu uszkodzenia mechanicznego – nie umieją go wskazać, ale twierdzą, że jest…

 

Przestrzegam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych