Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

yosemite po instalacji nie działa hasło administratora


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 cezary wantoch

cezary wantoch
  • 29 postów

Napisano 20 października 2014 - 08:43

Witam Czy ktoś się spotkał z problemem po instalacji nowego OS Yosemite nie działa hasło administratora, nie działają hasła użytkowników. nie mogę się zalogować do iMac i3 alternatywne pytanko Czy można wyjąć dysk i podłączyć przez USB do innego maca? pozdrawiam będę wdzięczny za podpowiedzi

#2 DanielF

DanielF
  • 5 329 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 20 października 2014 - 09:03

Próbowałeś resetować hasło - opis jest na forum

#3 cezary wantoch

cezary wantoch
  • 29 postów

Napisano 20 października 2014 - 09:20

Próbowałeś resetować hasło - opis jest na forum


Jeszcze nie próbowałem, muszę poczytać.

Czy to wiąże się z podaniem hasła głównego? którego notabene nie znam?
Po co jest to hasło główne i kiedy się je nadaje?
Hasło Administratora nie jest już hasłem nad rzędnym? tylko hasło główne o co chodzi?

#4 mredone

mredone
  • 62 postów

Napisano 20 października 2014 - 09:26

Witam
Czy ktoś się spotkał z problemem po instalacji nowego OS Yosemite nie działa hasło administratora, nie działają hasła użytkowników. nie mogę się zalogować do iMac i3


A czy nie wybrałeś czasami opcji logowania przez konto icloud?
Wpisz hasło icloud i sprawdź

#5 cezary wantoch

cezary wantoch
  • 29 postów

Napisano 20 października 2014 - 09:59

A czy nie wybrałeś czasami opcji logowania przez konto icloud?
Wpisz hasło icloud i sprawdź


sprawdziłem hasło z iClaud nie działa :( , a już myślałem że to pomoże

Mogę tylko wyzerować używając hasła głównego, którego nie znam.
Z tego co kojarzę w ustawieniach administratora było też loguj za pomocą Apple ID,
ale teraz przy opcji resetowania hasła nie pokazuje mi resetuj za pomocą Apple ID.

Czyli
-mojego hasła admina nie przyjmuje
inni użytkownicy nie mogą się swoimi hasłami zalogować na swoje konta
-hasło z iClaud nie działa
- i nie znam hasła głównego

#6 Yellowfrog

Yellowfrog
  • 1 548 postów
  • Płeć:

Napisano 20 października 2014 - 12:04

Czy to wiąże się z podaniem hasła głównego? którego notabene nie znam?
Po co jest to hasło główne i kiedy się je nadaje?
Hasło Administratora nie jest już hasłem nad rzędnym? tylko hasło główne o co chodzi?

Widocznie masz dysk szyfrowany poprzez FileVault. Poszukaj rozwiązań zerowania hasła w tym temacie. Podpowiem, nie da się, bez klucza odzyskiwania. Tylko format.

#7 Giordano73

Giordano73
  • 56 postów

Napisano 20 października 2014 - 18:50

Wyzeruj hasło. Też to miałem. Wyłącz kompa. Włącz i trzymaj wciśnięty Cmd i R razem aż wyjdzie tablica z możliwościami. Z resztą tu masz opisane. U mnie zadziałało w Yosemite.
Reset hasła administratora w Mac OS X Mountain Lion | Mój pierwszy Mac

#8 cezary wantoch

cezary wantoch
  • 29 postów

Napisano 25 października 2014 - 10:59

Wyzeruj hasło. Też to miałem. Wyłącz kompa. Włącz i trzymaj wciśnięty Cmd i R razem aż wyjdzie tablica z możliwościami. Z resztą tu masz opisane. U mnie zadziałało w Yosemite.
Reset hasła administratora w Mac OS X Mountain Lion | Mój pierwszy Mac


Wielkie dzięki cmd i R, pomogło.
pozdrawiam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych