Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Błąd synchronizacji notatek systemowych po aktualizacji systemu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 K@M!L

K@M!L
  • 395 postów

Napisano 20 października 2014 - 07:47

Notatek nie mogę włączyć po piątkowej aktualizacji OS X. Jeśli odpalam notatki to po minucie zwiechy wywala że program nieoczekiwanie zakończył pracę. Wchodzę do ustawień icloud, notatki nie są zaznaczone więc je zaznaczam i po dłuższej chwili wywala następny błąd: Nie można teraz włączyć Notatek. Poczekaj chwilę i spróbuj włączyć Notatki ponownie. System instalowany na 10.9 za dużo mam programów i przenoszenia plików by robić to od nowa. Reszta działa OK, który katalog z bibliotek usunąć by zrestartować notatki / iclouda?

#2 Demonik

Demonik
  • 98 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 20 października 2014 - 12:52

Miałem podobną sytuację. Później uruchomiłem aplikację Notatki i wszystko wróciło do normy - program się zsynchronizował z chmurą a Preferencjach Systemowych w iCloud ptaszek przy Notatkach nagle się zaznaczył. Może u Ciebie będzie podobnie

#3 K@M!L

K@M!L
  • 395 postów

Napisano 20 października 2014 - 14:34

Niestety u mnie po otwarciu notatek, aplikacja myśli, można nawet dodać notatkę, a potem zawsze ją wywala...

- - - Połączono posty - - -

Wyczytałem że powodem może być nie logowanie się przez ....@icloud.com, a przez inne maile. Więc udało mi się wylogować i następnie próbowałem zalogować się od początku przez format maila ....@icloud.com ale nie działa, udaje mi się logowanie tylko za pomocą mojego adresu ....@mac.com

Mail też mi nie działa jest: "Nie można włączyć konta iCloud Mail. Spróbuj włączyć Mail ponownie."

#4 K@M!L

K@M!L
  • 395 postów

Napisano 26 października 2014 - 13:29

Który katalog/pliki w Bibliotekach i pliki jest odpowiedzialny za ustawienia iCloud? Mogę utworzyć nowego użytkownika, na czysto zsynchronizować icloud, w którym zadziałają notatki. Potem podmienić pliki z nowego użytkownika do mojego, w którym to nie działa.

#5 K@M!L

K@M!L
  • 395 postów

Napisano 26 października 2014 - 18:47

Problem rozwiązany jeśli komuś się przytrafi to opisuję rozwiązanie. Zdarzał się już we wcześniejszych przejściach z systemu na nowszy. Powodem jest opcja Exchange Sync w takich usługach jak notatki, kontakty, kalendarz. Ja miałem je zsynchronizowane z kontem googla. Wystarczy wejść do Library/Containers i wywalić katalog: com.apple.notes (w przypadku notatek). Wyrzucić plik z kosza i zrestartować kompa. Odpalić raz jeszcze notatki, potem wejść do iCloud i zaznaczyć synchronizacje notatek.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych