Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z zalogowaniem do iMessage i FaceTime


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 lia

lia
  • 304 postów
  • SkądLublin, PL

Napisano 19 października 2014 - 15:41

Witajcie,
dzisiaj zainstalowałam Yosemite, jest na razie OK, jednak mam problem z zalogowaniem się do iMessage oraz FaceTime.
Podając AppleID oraz hasło zarówno w iMessage oraz FaceTime pojawia mi się okno z komunikatem "Twojego Apple ID "xxx@me.com" nie można obecnie użyć do skonfigurowania aplikacji iMessage.
Czy ktoś zna rozwiązanie problemu? Czy problemem jest soft w iPhonie w wersji 8.0.2? Czekać do 8.1, w której niby ma to działać? Jeśli to jest rozwiązaniem problemu, to poczekam do wersji 8.1, a jeśli nie, to proszę o pomoc.

#2 robroyy

robroyy
  • 411 postów
  • SkądPoznań

Napisano 19 października 2014 - 16:03

zamiast xxx@me.com uzyj xxx@icloud.com :)

#3 lia

lia
  • 304 postów
  • SkądLublin, PL

Napisano 19 października 2014 - 16:12

zamiast xxx@me.com uzyj xxx@icloud.com :)

Tak proste i tak skuteczne! Dziękuję!

#4 robroyy

robroyy
  • 411 postów
  • SkądPoznań

Napisano 19 października 2014 - 16:14

na stronie icloud.com tez nie zalogujesz sie uzywajac me.com Proszę Bardzo :)

#5 lia

lia
  • 304 postów
  • SkądLublin, PL

Napisano 19 października 2014 - 16:26

To w końcu jaki mam wszędzie teraz podawać AppleID (na przykład po restore na czysto) iCloud.com? Nie popierdzieli się?

#6 Yellowfrog

Yellowfrog
  • 1 548 postów
  • Płeć:

Napisano 19 października 2014 - 16:55

To w końcu jaki mam wszędzie teraz podawać AppleID (na przykład po restore na czysto) iCloud.com? Nie popierdzieli się?


Nie popierdzieli się. Icloud jest obowiązującą końcówką. Ja zakładałem dawno, to u mnie działa jeszcze mac.com, niedawno działał też me.com, teraz zawsze używam icloud.com dla uproszczenia. Na stronie apple id możesz sprawdzić co tam u ciebie jest aktywne. Jak masz maila z koncówką me.com, to powinno działać też na apple id - jak nie to pewnie nie.

#7 lia

lia
  • 304 postów
  • SkądLublin, PL

Napisano 19 października 2014 - 17:39

Jednak nadal jest jakiś problem. Zalogowałam się normalnie tym samym AppleID co w iPhonie (czyli xxx.me.com), pokręciło się i pojawił się ekran z wyborem adresu nadawcy (i tu dwa maile xxx.icloud.com oraz xxx.me.com oraz numer mój telefonu), jednak po chwili status iMessage zmienił się na "nieaktywny". To samo mam z FaceTime.
E-mail mam xxx@me.com, komputer normalnie skonfigurował się na tym AppleID (czyli kontakty, kalendarz, notatki), więc powinien on działać.
No nic, pozostaje czekać na współpracującą podobnie iOS 8.1.(?)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych