Witajcie,
dzisiaj zainstalowałam Yosemite, jest na razie OK, jednak mam problem z zalogowaniem się do iMessage oraz FaceTime.
Podając AppleID oraz hasło zarówno w iMessage oraz FaceTime pojawia mi się okno z komunikatem "Twojego Apple ID "xxx@me.com" nie można obecnie użyć do skonfigurowania aplikacji iMessage.
Czy ktoś zna rozwiązanie problemu? Czy problemem jest soft w iPhonie w wersji 8.0.2? Czekać do 8.1, w której niby ma to działać? Jeśli to jest rozwiązaniem problemu, to poczekam do wersji 8.1, a jeśli nie, to proszę o pomoc.
Problem z zalogowaniem do iMessage i FaceTime
Rozpoczęty przez
lia
, 19 paź 2014 15:41
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 października 2014 - 15:41
#3
Napisano 19 października 2014 - 16:12
Tak proste i tak skuteczne! Dziękuję!zamiast xxx@me.com uzyj xxx@icloud.com
#4
Napisano 19 października 2014 - 16:14
na stronie icloud.com tez nie zalogujesz sie uzywajac me.com Proszę Bardzo
#5
Napisano 19 października 2014 - 16:26
To w końcu jaki mam wszędzie teraz podawać AppleID (na przykład po restore na czysto) iCloud.com? Nie popierdzieli się?
#6
Napisano 19 października 2014 - 16:55
To w końcu jaki mam wszędzie teraz podawać AppleID (na przykład po restore na czysto) iCloud.com? Nie popierdzieli się?
Nie popierdzieli się. Icloud jest obowiązującą końcówką. Ja zakładałem dawno, to u mnie działa jeszcze mac.com, niedawno działał też me.com, teraz zawsze używam icloud.com dla uproszczenia. Na stronie apple id możesz sprawdzić co tam u ciebie jest aktywne. Jak masz maila z koncówką me.com, to powinno działać też na apple id - jak nie to pewnie nie.
#7
Napisano 19 października 2014 - 17:39
Jednak nadal jest jakiś problem. Zalogowałam się normalnie tym samym AppleID co w iPhonie (czyli xxx.me.com), pokręciło się i pojawił się ekran z wyborem adresu nadawcy (i tu dwa maile xxx.icloud.com oraz xxx.me.com oraz numer mój telefonu), jednak po chwili status iMessage zmienił się na "nieaktywny". To samo mam z FaceTime.
E-mail mam xxx@me.com, komputer normalnie skonfigurował się na tym AppleID (czyli kontakty, kalendarz, notatki), więc powinien on działać.
No nic, pozostaje czekać na współpracującą podobnie iOS 8.1.(?)
E-mail mam xxx@me.com, komputer normalnie skonfigurował się na tym AppleID (czyli kontakty, kalendarz, notatki), więc powinien on działać.
No nic, pozostaje czekać na współpracującą podobnie iOS 8.1.(?)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych