Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 1 głosy

HBO GO na iOS 8 (iPhone 5) nie działa...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 mariuszrk

mariuszrk
  • 117 postów

Napisano 18 września 2014 - 10:21

Jak w temacie. Czy komuś z Was udało się odpalić aplikację HBO GO na iOS 8 zainstalowanym na iPhone 5 lub iPad 3? Zrobiłem update systemu w telefonie i, niestety, wywala mi tę apkę. Mam jeszcze do aktualizacji iPada 3, a nie chcę zostać bez HBO GO - stąd moje pytanie. Swoją drogą - ciekawe jak szybko pokaże się aktualizacja HBO GO... Z góry dzięki za pomoc.

#2 tommy45

tommy45
  • 110 postów

Napisano 18 września 2014 - 13:00

U mnie na 5S i iPad mini retina też nie działa. Dzisiaj 15 min rozmawiałem z infolinią NC+. Przyjęli zgłoszenie i przekazali do HBO. Do nich też napisałem maila. Ogólnie to cała ich aplikacja to porażka... Złożyłem też reklamacje w NC+ z żądaniem zwrotu abonamentu za okres w którym aplikacja nie działa.

#3 mariuszrk

mariuszrk
  • 117 postów

Napisano 18 września 2014 - 13:58

Szczerze mówiąc też pomyślałem o wniosku ws. anulowania opłaty za HBO GO za czas niedziałania aplikacji... Nie chodzi o kasę, bo to jakieś drobne (coś koło 5 zł za miesiąc), ale o podejście do klienta.

#4 kompernik

kompernik
  • 264 postów

Napisano 18 września 2014 - 14:15

Fakt, aplikacja nie działa na iOS 8... Ale przecież to Wy nie spełniliście wymagań systemowych - więc jakim cudem chcecie to reklamować? To jakbyście na komputerach nie instalowali Silverlight i stwierdzili, że też nie działa i chcecie zwrot pieniędzy. :)

#5 mariuszrk

mariuszrk
  • 117 postów

Napisano 18 września 2014 - 15:12

Nieprawda, argument jest nietrafiony, a przykład z Silverlight niewłaściwy :) W wymaganiach systemowych dla iPhone i iPad napisane jest wyraźnie: iOS 6.0 lub późniejszy, a więc - przynajmniej w teorii - powinno działać.

#6 tommy45

tommy45
  • 110 postów

Napisano 18 września 2014 - 20:16

Poza tym aplikacja mam często problemy, nie tylko teraz... Dostałem odp od HBO. Nowa wersja jest już w App Store i czeka na wypuszczenie.

#7 mariuszrk

mariuszrk
  • 117 postów

Napisano 18 września 2014 - 21:26

O, super wiadomość, miejmy nadzieję, że będzie działać...dzięki za info:D

#8 ryniew

ryniew
  • 2 postów

Napisano 19 września 2014 - 14:25

HBO GO I Colin mcrae rally Mi również nie działa HBO GO I Colin mcrae rally , dzwoniłem na wsparcie apple i powiedzieli mi ,że trzeba czekać na aktualizacje niektórych programów ....ile nie wiedzą :cry: napisałem maila do HBo ale cisza inne appki działają

#9 wojtciu

wojtciu
  • 1 postów

Napisano 20 września 2014 - 11:57

Na 5S i iPad Air nie działa. Trzeba poczekać na update appki...

#10 mariuszrk

mariuszrk
  • 117 postów

Napisano 22 września 2014 - 14:07

Właśnie zainstalowałem na iPhone 5 update aplikacji HBO GO. Działa!:))) Wieczorem biorę się za aktualizcję iPada 3.

#11 kuzma

kuzma
  • 141 postów
  • SkądGliwice/Wrocław

Napisano 27 grudnia 2014 - 09:40

Nie działa na iPad Mini 2. Coś ruszyło w temacie? Posiadam też iphona 5 i na nim śmiga...



#12 krissolek

krissolek
  • 429 postów
  • SkądLubań/Wrocław

Napisano 06 stycznia 2015 - 13:31

Ja mam z kolei inne pytanie. Posiadam iPada ze zrobionym JB. Podczas próby uruchomienia aplikacji wyskakuje komunikat GO_4_JAILBROKEN. Jak nietrudno się domyślić ma on ścisły związek ze złamaniem zabezpieczeń. Czy zna ktoś sposób na ominięcie tego błędu ?

 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych