Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes resetuje kod bezpieczeństwa i nie akceptuje karty.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 quin667

quin667
  • 43 postów

Napisano 04 września 2014 - 09:51

Dzień dobry, Mam nietypowy problem. Otóz próbuję kupić aplikację w AppStore(cena ok 9Euro), a iTunes ciągle wywala mi komunikat, że "payment method was declined, please be sure to provide valid card information(...)". No to wchodzę do iTunes, patrzę: okienko z kodem bezpieczeństwa jest puste. Wpisuję kod, próbuję kupić aplikację i dostaję ten samo komunikat. Wchodzę w ustawienia i znów okienko z kodem bezpieczeństwa jest puste! Wpisuje ten kod, a jak później wchodzę, to tego kodu tam nie ma i ciągle dostaję komunikat, że muszę poprawić dane płatności. Wcześniej już kupowałem w AppStore i dostałem podobny komunikat, wtedy tylko uzupełniłem kod i wszystko poszło ok. Dodam tylko, że Apple już drugi raz blokuje mi 8 zł! Nie chcę wpisywać kolejny raz tego kodu, bo znów mi iTunes zabokuje te 8 zł.. Mieliście podobne sytuacje? Nie wiem, co z tym zrobić. Moja karta to MasterCard.

#2 bolec71

bolec71

  • 657 postów
  • SkądPodkarpacie

Napisano 04 września 2014 - 10:42

Z iTunes dzieje się coś dziwnego, mi wczoraj wywaliło prośbę o identyfikację z powodu "nowego urządzenia" na starym komputerze.

#3 quin667

quin667
  • 43 postów

Napisano 04 września 2014 - 11:04

Dziwna sprawa. Byłem w banku i przy okazji zapytałem, czy u nich wszystko gra. Powiedzieli, że wszystko jest ok. Nie wiem, czy wina może leżeć po stronie Apple? Kartę mam ważną, dane są prawidłowe, a ciągle wywala mnie z informacją, żebym uzupełnił dane. Poza tym, dlaczego Apple wzięło mi łącznie 2 razy po 8 zł z konta, skoro dane karty są złe? Gdzie tu konsekwencja..

#4 matlak27

matlak27
  • 367 postów
  • SkądPolska

Napisano 27 stycznia 2015 - 01:27

A ja dzisiaj miałem podobne problemy. Dwa razy wywaliło mi pytanie o zatwierdzenie karty.

Wchodzę przed momentem na konto a tu dwie blokady iTunes.com/Bill po 8,86zł  czyli tak jakby zinknąło 2x po 2euro

Karta cały czas ta sama więc chyba nie chodzi o ich weryfikacje konta, które przecież już było wcześniej weryfikowane i były na nim robione zakupy a dzisiaj też nic nie kupowałem ?

 

Wie ktośo co biega ?


Użytkownik matlak27 edytował ten post 27 stycznia 2015 - 01:32


#5 DanielF

DanielF
  • 5 302 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 27 stycznia 2015 - 08:55

Nie każda karta działa z iTunes. Mam w Pekao SA i tylko pobiera 8 zł do autoryzacji a zakupów robić nie można. W obsłudze banku powiedziano mi, że apple nie stosuje jakiś zabezpieczeń do transakcji i dlatego będą problemy z kartami z tego banku w iTunes, nie wiem jak karty kredytowe tą mam do konta. Temat obsługiwanych kart w iTunes był już poruszany na forum.


Fallout ...war, war never changes...

#6 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 27 stycznia 2015 - 10:59

Nie każda karta działa z iTunes. Mam w Pekao SA i tylko pobiera 8 zł do autoryzacji a zakupów robić nie można. W obsłudze banku powiedziano mi, że apple nie stosuje jakiś zabezpieczeń do transakcji i dlatego będą problemy z kartami z tego banku w iTunes, nie wiem jak karty kredytowe tą mam do konta. Temat obsługiwanych kart w iTunes był już poruszany na forum.


To nie Apple nie stosuje zabezpieczeń, tylko Pekao chce być świetsze od papieża wymagając CVV któego nie powinien wymagać, łamiąc standardy Visa/MC. Takiej karty nie użyjesz też z PayPalem, Amazonem. PlayStation, Google i kupą innych serwisów.

Ale dobra, bo się rozgadałem :) tu jest wątek odnośnie płatności: http://myapple.pl/fo...dytowepre-paid/
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#7 Gutierrez

Gutierrez
  • 51 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 23 marca 2016 - 16:19

Mam pytanko, czy mogę płacić kartą internetową ING Bank w appstore? Przeszedłem z androida i w sklepie google play płaciłem nią. A jeśli mogę to proszę o wskazówkę gdzie ją dodać.
Z góry dziękuję za pomoc






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych