Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z aplikacją Kindle


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Patryk Ryczko

Patryk Ryczko
  • 15 postów
  • SkądSzczytno, Poland

Napisano 31 lipca 2014 - 16:17

Witam. Byłem w Niemczech i kupiłem zdrapkę iTunes i żeby ją dodać trzeba było zmienić kraj na Niemcy i od tego czasu mam aplikacje Kindle po niemiecku i nie mam pojęcia jak zmienić ją na jakiś bardziej zrozumiały język tj. polski lub angielski. Oczywiście kraj zmieniłem już na Polskę i aplikacja nadal jest po niemiecku. Czy ktoś wie jak można temu zaradzić?

#2 Panzer

Panzer
  • 4 postów

Napisano 08 maja 2018 - 20:43

Witam,

mam pewien problem z aplikacją Kindle na iMaca. Zainstalowałem aplikacje Kindle na iPhonie i iPadzie i mam w nich książki, które są w chmurze Amazonu (zarówno kupione na Amazonie, jak i te kupione w polskich księgarniach internetowych. Mogę je czytać na tych urządzeniach. Problem pojawił się gdy zainstalowałem aplikacje Kindle na iMacu, tutaj mam tylko te książki, które kupiłem na Amazonie. Niestety nie mam tych pozycji, które są w chmurze Amazonu a zostały kupione w polskich księgarniach. Czy istnieje możliwość synchronizacji aby mieć tak jak na iPhonie i iPadzie?

Bardzo dziękuję za pomoc.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych