Witam, od grudnia 2013 r. mam iPhone'a 5s 16GB i nie łączy się z 4G. Od początku mam telefon w Orange Free na kartę, mieszkam w Szczecinie, system iOS 7.1.2 aktualizowany na bieżąco. W ustawieniach mam włączone 4G, niestety dalej jest 3G. Dodam, że mój kolega który ma iPhone' a 5 również z 7.1.2 i Orange Free na kartę ma 4G, nawet kiedy staliśmy tuż obok siebie u mnie jest 3G a u niego 4G. Z czym może być problem ?
iPhone 5s brak 4G w Orange
Rozpoczęty przez
MasterM
, 04 lip 2014 15:38
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04 lipca 2014 - 15:38
#2
Napisano 04 lipca 2014 - 16:41
Zaczal bym od skontaktowania sie z operatorem. Moze Twoja karta SIM dziala tylko w 3G?
#3
Napisano 04 lipca 2014 - 16:46
A jeżeli jest problem z kartą SIM, to jeżeli udam się do operatora to nową wyrobią mi za darmo ? Zależy mi, aby zatrzymać ten sam numer
#4
Napisano 04 lipca 2014 - 16:51
Nie wiem, najprosciej bedzie jesli zadzwonisz do operatora - tam powinienes szukac na poczatku pomocy, a nie na forum
PS. Ja przelozyl bym karty SIM miedzy telefonami i wszystko bylo by jasne
#5
Napisano 04 lipca 2014 - 16:54
OK, dzięki za poradę, jak ktoś ma pomysł co może być powodem to niech napisze
#6
Napisano 04 lipca 2014 - 20:54
Jak będziesz wiedział to napisz bo mam ten sam problem.
#7
Napisano 06 lipca 2014 - 22:29
To nie jest dział o a) iPhone; sieciach gsm. Przenoszę.
#8
Napisano 13 lipca 2014 - 11:24
W na info. BOK. Orange powiedzieli ze dana karta musi obsługiwać 4g żeby działało i mozna wymienić w salonie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych