iMac 21,5 Mid 2010 - Nie działa matryca po zamontowaniu dysku SSD
#1
Napisano 02 lipca 2014 - 14:35
#2
Napisano 03 lipca 2014 - 01:52
(...) W każdym razie jedyny wątpliwy moment w którym mogłem popełnić błąd to kiedy nieprawidłowo podpiąłem główną taśmę od matrycy bo została ona wsunięta zbyt słabo i po uruchomieniu komputera na sucho (tj. bez zupełnego skręcenia) słychać był nietypowe pyknięcie. (...)
To masz do sprawdzenia gniazdo, linię danych, linię zasilania matrycy, samą tasiemkę i wiele innych sekcji . Obawiam się, że bez wizyty w serwisie nie obędzie się....
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#3
Napisano 03 lipca 2014 - 08:09
#4
Napisano 03 lipca 2014 - 12:52
#5
Napisano 03 lipca 2014 - 21:54
#6
Napisano 03 lipca 2014 - 22:39
#7
Napisano 04 lipca 2014 - 01:36
#8
Napisano 04 lipca 2014 - 05:42
#9
Napisano 04 lipca 2014 - 07:44
#10
Napisano 08 lipca 2014 - 16:24
#11
Napisano 08 lipca 2014 - 17:36
#12
Napisano 08 lipca 2014 - 18:45
#13
Napisano 08 lipca 2014 - 18:58
#14
Napisano 08 lipca 2014 - 19:07
#15
Napisano 08 lipca 2014 - 20:20
#16
Napisano 08 lipca 2014 - 22:22
DanielosPL- zabierasz się do tego od strony ogona. Bez zgłoszenia matrycy nie będzie uruchomiona przetwornica LED (swoją drogą uważaj, bo występują tam napięcia niebezpieczne - 3x70V). Najpierw dojdź dla czego nie zgłasza Ci się matryca, potem sprawdzaj inwerter.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#17
Napisano 08 lipca 2014 - 22:38
#18
Napisano 08 lipca 2014 - 22:40
Bez znajomości konstrukcji maca i przyrządów (niezbędny w tym wypadku jest oscyloskop) nic nie poradzisz a tylko pogorszysz stan.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#19
Napisano 08 lipca 2014 - 22:52
#20
Napisano 08 lipca 2014 - 23:03
To zdobądź oscyloskop - bez niego nie ruszysz dalej.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#21
Napisano 09 lipca 2014 - 14:41
#22
Napisano 09 lipca 2014 - 16:43
#23
Napisano 19 lipca 2014 - 11:35
#24
Napisano 19 lipca 2014 - 20:55
Problem rozwiązany : )
Ciekawy sposób na rozwiązywanie problemów, kupno nowego sprzętu zamiast naprawy
#25
Napisano 20 lipca 2014 - 13:27
Ciekawy sposób na rozwiązywanie problemów, kupno nowego sprzętu zamiast naprawy
Co chcesz.... zgodnie z polityką producenta P.S. Autor "rozwiązał" problem - temat zamykam.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych