Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Po wymianie karty dedykowanej A1286 - ciag dalszy...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzysiek_m

krzysiek_m
  • 16 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 11:40

Witam, wczoraj odebralem Mac'a z naprawy po wymianie karty graficznej (resetowal sie bez powodu az do momentu braku mozliwosci wlaczenia). Caly wczorajszy dzien chodzil bez problemu - przeszedl test graficzny w serwisie do momentu gdy przed chwila mi sie ponownie zresetowal. Zamieszczam log'a i prosze o pomoc czy to znowu jest problem dot. karty graficznej... :(


Anonymous UUID:       CAA92A35-E463-4EDF-29BD-D0011FCEE77C

Sat Jun 14 12:33:09 2014
panic(cpu 3 caller 0xffffff7f89278f7c): "GPU Panic: [<None>] 3 3 7f 0 0 0 0 3 : NVRM[0/1:0:0]: Read Error 0x00000100: CFG 0xffffffff 0xffffffff 0xffffffff, BAR0 0xd2000000 0xffffff80af176000 0x0a5480a2, D0, P3/4\n"@/SourceCache/AppleGraphicsControl/AppleGraphicsControl-3.5.26/src/AppleMuxControl/kext/GPUPanic.cpp:127
Backtrace (CPU 3), Frame : Return Address
0xffffff8096f8b6b0 : 0xffffff8006e22fa9 
0xffffff8096f8b730 : 0xffffff7f89278f7c 
0xffffff8096f8b800 : 0xffffff7f87942e7b 
0xffffff8096f8b8c0 : 0xffffff7f87a0c46a 
0xffffff8096f8b900 : 0xffffff7f87a0c4da 
0xffffff8096f8b970 : 0xffffff7f87c8b056 
0xffffff8096f8baa0 : 0xffffff7f87a2fb09 
0xffffff8096f8bac0 : 0xffffff7f879498cd 
0xffffff8096f8bb70 : 0xffffff7f879473d8 
0xffffff8096f8bd70 : 0xffffff7f87948478 
0xffffff8096f8be50 : 0xffffff7f878f523e 
0xffffff8096f8beb0 : 0xffffff7f8924a66c 
0xffffff8096f8bf00 : 0xf
Model: MacBookPro6,2, BootROM MBP61.0057.B0F, 2 processors, Intel Core i5, 2.4 GHz, 4 GB, SMC 1.58f15
Graphics: Intel HD Graphics, Intel HD Graphics, Built-In, 288 MB
Graphics: NVIDIA GeForce GT 330M, NVIDIA GeForce GT 330M, PCIe, 256 MB
Memory Module: BANK 0/DIMM0, 2 GB, DDR3, 1067 MHz, 0x80AD, 0x484D54313235533642465238432D47372020
Memory Module: BANK 1/DIMM0, 2 GB, DDR3, 1067 MHz, 0x80AD, 0x484D54313235533642465238432D47372020
AirPort: spairport_wireless_card_type_airport_extreme (0x14E4, 0x93), Broadcom BCM43xx 1.0 (5.106.98.100.22)
Bluetooth: Version 4.2.4f1 13674, 3 services, 23 devices, 1 incoming serial ports
Network Service: Wi-Fi, AirPort, en1
Serial ATA Device: TOSHIBA MK5055GSXF, 500,11 GB
Serial ATA Device: MATSHITADVD-R   UJ-898
USB Device: Hub
USB Device: Hub
USB Device: Microsoft® 2.4GHz Transceiver v8.0
USB Device: Mass Storage Device
USB Device: BRCM2070 Hub
USB Device: Bluetooth USB Host Controller
USB Device: Internal Memory Card Reader
USB Device: Apple Internal Keyboard / Trackpad
USB Device: Hub
USB Device: Fast Track
USB Device: IR Receiver
Thunderbolt Bus:

[mod] Proszę o podawanie typu i rocznika maca; nie każdemu chce się wyciągać to z loga[/mod]

#2 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 12:18

Tak komunikat wskazuje na układ graficzny (GPU) :)

#3 krzysiek_m

krzysiek_m
  • 16 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 12:20

Dzieki, a cos wiecej? zostal wymieniony chip wiec co moze byc nie tak skoro caly klocek jest po wymianie? :/

#4 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 12:23

Dzieki, a cos wiecej? zostal wymieniony chip wiec co moze byc nie tak skoro caly klocek jest po wymianie? :/


A jesteś pewien że został wymieniony? Czy może zwykły reballing BGA?

#5 krzysiek_m

krzysiek_m
  • 16 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 12:26

Dostalem stary chipset, fakture wiec wydaje mi sie ze zostalo wymienione...

#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwca 2014 - 12:48

1. W 2010 roczniku nie tylko GPU powoduje problemy. To, że został wymieniony układ nie powoduje automatycznej naprawy sekcji grafiki.
2. Masz gwarancję - niech dochodzą co powoduje problem. Tak jak napisał seb235 problem leży w sekcji grafiki.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 krzysiek_m

krzysiek_m
  • 16 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 12:53

Tumpio: dzieki za odpowiedz :) Lece z nim w poniedzialek do serwisu...

#8 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwca 2014 - 12:55

Podpowiem Ci, że rozwiązanie leży w zamieszczonym logu (o ile został wymieniony układ GPU)


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#9 krzysiek_m

krzysiek_m
  • 16 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 13:52

Ok, a co musze zrobic zebym dostal jednoznaczna odpowiedz? ;)

#10 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 14:33

Czyżby: NVRM[0/1:0:0]: Read Error

#11 krzysiek_m

krzysiek_m
  • 16 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 14:36

Duzo mi to nie mowi, moze jakas wskazowka? ;)

#12 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 14:37

Problem z pamięcią karty grafiki, ale niech to potwierdzi ktoś kto ma doświadczenie w temacie :)

#13 krzysiek_m

krzysiek_m
  • 16 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 14:38

Ok, czyli nie dotyczy to chipset'u?

#14 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 14 czerwca 2014 - 14:51

Poczekaj na odpowiedź kogoś kto się zna i ma doświadczenie :)

#15 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwca 2014 - 15:27

Co mam potwierdzać :-). Dobrze zdiagnozowałeś - ale co powoduje problem - nikt autorowi nie podpowie bez diagnostyki.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych