Macbook pro retina (mid 2012) czarny ekran, Maverics 10.9.2.
#1
Napisano 25 maja 2014 - 20:58
#2
Napisano 27 maja 2014 - 20:42
#3
Napisano 28 maja 2014 - 09:01
Odkąd wszedłeś na forum opowiadasz seryjnie głupoty. Nie ma czegoś takiego jak "dwuletnia gwarancja gwarantowana przez Unię Europejską". Masz prawo do dwuletniej reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową, a gwarancja zawsze jest w gestii producenta. Przy czym po sześciu miesiącach to na Tobie leży ciężar dowiedzenia, że towar był niezgodny z umową w chwili zakupu. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową – Wikipedia, wolna encyklopedia Oczywiście warunkiem koniecznym jest bycie konsumentem, kupując "na firmę", nawet jednoosobową DG traci się te uprawnienia.
Moje programy:
iOS => Project Planner | Project Planner HD | Sub Edit HD | Snooker Scoreboard Pro | Expedition Planner | Subtitles Player
OSX => Project Planner OSX | Project Planner Viewer | Sub Edit | Mapper | Site Monitor
tvOS => Subtitles Player
Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie..
#4
Napisano 07 lipca 2014 - 22:20
#5
Napisano 07 lipca 2014 - 23:48
A czy uszkodzenie grafiki da się jakoś zreanimować przez TB czy jakikolwiek reset? Nie - trzeba ją wymienić - a usługa jest droga bo brak układów na rynku. Jesteś już "nastą" osobą w przeciągu miesiąca co ma z tym problem. Cóż - po pechowych 2011 rocznikach czas na retiny...
- Podpowiem - koszt wymiany na nowy układ to 1200 - 1500 zł w zależności jaki układ masz na pokładzie.
- Podpowiedź 2 - płyta jest wyjątkowo delikatna i nieumiejętna wymiana może uśmiercić ją na zawsze, o czym przekonał się na własnej skórze jeden z naszych użytkowników.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#6
Napisano 14 lipca 2014 - 11:03
Moja Retina również miała ten problem, wymiana grafiki rozwiązuje problem..... Niestety, większość dostępnych układów do podróbki, sam to przerobiłem na własnej skórze na całe szczęście można ten temat już ogarnąć
Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015
Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz
kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45
ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych