Witam,
Napisałem sobie prosty programik w C++ w Xcodzie. Program działa, jednak nie mogę za nic w świece otworzyć go poprzez terminal. Chodzi o to że przy budowaniu programu nie tworzy mi się plik po kliknięciu którego otworzy mi się terminal i program się wykona - tak jak to działa na windowsie. I tu mam pytanie - jak to zrobić w xcode wersji 5.1.1. . Mogę ten program uruchomić przez xcoda i zadziała. A co jeśli będę chciał go przekazać użytkownikowi bez xcoda, albo komuś z windowsem ?
Odpalenie programu z Xcode w konsoli (C++)
Rozpoczęty przez
Sajmon_szy
, 17 maj 2014 12:13
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17 maja 2014 - 12:13
#2
Napisano 17 maja 2014 - 15:32
Skoro uruchamia sie przez xcode tzn. że został już skompilowany i jest plik wykonywalny. To chyba oczywiste.
#3
Napisano 17 maja 2014 - 15:44
[ATTACH=CONFIG]21589[/ATTACH]
albo zarchiwizuj i znajdź go w archiwum
#4
Napisano 17 maja 2014 - 23:00
Show in finder rzeczywiście działa, ale nie da się tego robić automatycznie ? Bo np. pisząc program na macu w CodeBlocks on po skompilowaniu od razu generuje mi plik konsolowy w folderze 'bin'.
CodeBlocks ogólnie wydaje się być w porządku, jednak na 10 malutkich programów z 7 razy podczas pisania się wysypał, więc jest mega niestabilny. Chyba że mam coś z komputerem albo z wersją. Mam wersję 13.12. No i brak wspomagania Retiny jest mocno uciążliwy.
Chyba że polecacie coś innego niż xcode i codeblocks?
#5
Napisano 18 maja 2014 - 09:49
Product > Archive
W Organizerze potem klikasz Distribute... i tam eksportujesz.
#6
Napisano 02 czerwca 2014 - 21:07
Ja polecam od siebe Qt Creator.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych