Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro 13 - problem z działaniem po aktualizacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 maciej.romano

maciej.romano
  • 3 postów

Napisano 13 maja 2014 - 22:23

Witam, posiadam Macbooka 13 cali z drugiej połowy 2012 roku, po kilku przypomnieniach o aktualizacji systemu postanowiłem przystąpić do tej operacji. Po instalacji aktualizacji( przy której nie wystąpiły żadne błędy) komputer zaczął uruchamiać się ponownie, jednak w momencie odpalenia się ekranu pojawia się logo Apple'a, poniżej kręcące się kółko i ładujący się pasek ( do tego momentu wszystko wygląda w porządku). W chwili jednak gdy pasek osiąga ok 10% macbook się wyłącza. Do tej pory próbowałem odpalić system przy pomocy safeboot'a co nie przyniosło żadnego efektu. Prosiłbym o pomoc, ewentualnie o polecenie zaufanego/sprawdzonego serwisu w okolicach Trójmiasta. Z góry dzięki.

#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 14 maja 2014 - 07:13

Najczęstszym winowajcą za opisany problem jest dysk (lub tasiemka dyskowa, która nie wiadomo dla czego w 2012 roczniku lubi padać samoczynnie). Odwiedź michallusa (Odwiedź profil: michallus - MyApple.pl ) - ma serwis w Gdańsku - nieci Ci to zweryfikuje.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 michallus

michallus

  • 214 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 14 maja 2014 - 08:09

Zapraszam, ogarniemy temat ;)


Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015

Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz

kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45

ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk

http://www.mekintosz.pl


#4 maciej.romano

maciej.romano
  • 3 postów

Napisano 14 maja 2014 - 20:02

Dzięki za odpowiedź. Spróbowałem dziś i odpaliłem komputer w trybie testu sprzętu i tu wszystko wygląda w porządku. Oto fotki z testu jednak na tym moje umiejętności się kończą, zatem jutro postaram się odwiedzić serwis :) [ATTACH=CONFIG]21548[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21549[/ATTACH]

#5 maciej.romano

maciej.romano
  • 3 postów

Napisano 29 maja 2014 - 20:29

Sprzęt naprawiony, serwis polecam i jeszcze raz dzięki za szybkie ogarnięcie tematu, pozdrawiam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych