Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MB Pro - po włączeniu żąda restartu / co robić ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 lektor

lektor
  • 4 postów

Napisano 19 marca 2014 - 09:56

Witam na forum, nie znalazłem tematu, więc zakładam, mam problem - przy włączaniu lapka po chwili pojawia się komunikat jak na zdjęciu, komp nie reaguje na nic, oprócz restartu (przycisk zasilania). Po czym znowu pojawia się ekran z informacją w 4 językach ;) czym to może być ? [ATTACH=CONFIG]20773[/ATTACH]

#2 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 19 marca 2014 - 09:58

Kernel Panic, inaczej mówiąc problem jest z systemem lub co bardziej prawdopodobne z sprzętem.

#3 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 19 marca 2014 - 09:58

Wszystko - zacznijmy od tego jaki to mac.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#4 lektor

lektor
  • 4 postów

Napisano 19 marca 2014 - 10:04

niemłody już, 15", A1226, 2.4GHz, 2GB, 160 dysk

- - - Połączono posty - - -

wikipedia opisuje czym jest Kernel Panic, ale nie pisze co robić :)

#5 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 19 marca 2014 - 10:11

Najbardziej podejrzana w tym modelu jest grafika - wymiana jej powinna pomóc.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#6 lektor

lektor
  • 4 postów

Napisano 19 marca 2014 - 10:28

polecacie serwis w okolicy Poznania ?

#7 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 19 marca 2014 - 10:32

Masz w zakładce http://myapple.pl/co...myapple-pl.html Poznań - zadzwoń.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#8 lektor

lektor
  • 4 postów

Napisano 19 marca 2014 - 13:09

dzięki - działam !!

#9 Raf7

Raf7
  • 1 postów

Napisano 17 czerwca 2014 - 23:09

Witam wszystkich! Ja swojego MBPro używam już ok 8 lat (Mac os x 10.5.8 / 2.2 Ghz / Intel Core 2 Duo / 2 GB) 2 lata temu mi się po prostu wyłączył podczas pracy. W Cortlandzie wymienili mi kartę graficzną. Teraz załącza mi się Kernel Panic. W Cortlandzie powiedzieli, że takich staruszków Apple już nie serwisuje i mogę go zutylizować. Czy to znów może być karta grafiki? Może pamięć? Ostatnio wyświetlał mi się często komunikat, że "pamięć startowa jest prawie pełna". Mam założonego BootCampa (Windows xp). Czy wyzerowanie kontrolera SMC coś pomoże w tym wypadku?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych