Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę wysłać MMSa - iP5


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rogi_

Rogi_
  • 327 postów

Napisano 10 marca 2014 - 21:06

Heja,

Parę mies. temu przeniosłem się z Play do T-Mobile (prepaid - taryfa Frii) z moim iP5. Po perypetiach z błędnym naliczaniem opłat za internet, niedziałającym MiBOA, zauważyłem też jednak problem z MMS. Ciężko mi powiedzieć czy było tak od początku. Wydaje mi się, że tak. Jednak wcześniej nie miałem potrzeby ich wysyłania. Teraz też byłoby to sporadycznie, ale jednak wolę żeby działało. W Play nie miałem z tym problemu.

Dołączona grafika

Jak widać wiadomość pokazuje się jako "niedostarczona". Próbowałem już paru myków. Oczywiście resetowanie ustawień sieciowych, przywracanie kopii zapasowej systemu, wyszukiwanie na nowo sieci, różne przełączniki, restarty. Nic nie pomogło. Po zmianach wersji iOS też nic. BOK rozkłada ręce i sugeruje kontakt ze specami z infolinii (2,46 zł za min. ;-)). Inną opcją jest wymiana karty SIM, ale jest prawie nówka, więc nie wiem czy jest sens. W TM nie można wejść w ustawienia APN, także nie wiem co jest ustawione. Nawet sugerowano mi w BOK utworzenie jakichś konfiguracji z WWW, co oczywiście nie było możliwe. Nie mam aktualnie możliwości sprawdzenia mojego telefonu z inną Nano SIM, ani też innego urządzenia Apple. A ciężko wpasować Nano do starych telefonów.

Ma ktoś jakiś pomysł?

#2 McTom

McTom

    All work and no play...

  • 3 827 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 marca 2014 - 09:02

Za to z ostrzeżeniem za podbijanie tematu.

#3 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 29 marca 2014 - 04:26

Podstawowe pytanie - masz internet przez sieć operatora? Bez tego MMS nie da rady. Poza tym: Ustawienia -> Ogólne -> wyzeruj -> wyzeruj ustawienia (broń boże nie wymaż zawartość i ustawienia).

#4 Rogi_

Rogi_
  • 327 postów

Napisano 29 marca 2014 - 11:19

Oczywiście, mam włączony internet z wifi, bez wifi, z roamingiem i bez. Próbowałem każdej opcji. Zerowanie ustawień sieciowych nic nie daje.

#5 Negatyf

Negatyf
  • 317 postów

Napisano 29 marca 2014 - 20:34

Rozumiem, że wysyłałeś do wielu odbiorców MMSy i efekt jest ten sam?

#6 Rogi_

Rogi_
  • 327 postów

Napisano 29 marca 2014 - 20:48

Tak, nie działa do nikogo.

#7 razr

razr
  • 1 664 postów
  • SkądKatowice, SI

Napisano 30 marca 2014 - 00:21

Sprawdź ustawienia

Nazwa: dowolna
APN: mms
Proxy: puste
Port: puste
Nazwa użytkownika: puste
Hasło: puste
Serwer: puste
MMSC: http://mms/servlets/mms
Proxy MMS: 213.158.194.226
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 02
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms

A co do MiBoa to chyba jest usługą dostępną tylko dla taryf abonamentowych.

- - - Połączono posty - - -

http://support.apple.com/kb/HT4839

#8 Rogi_

Rogi_
  • 327 postów

Napisano 30 marca 2014 - 10:32

MiBOA działa również w taryfach prepaid i już naprawili. W TM nie ma możliwości edycji ustawień APN.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych