Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

XCode 4.5 i kompilacja dla armv6 - błędy kompilacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 macsurf

macsurf
  • 104 postów
  • SkądKołobrzeg

Napisano 09 lutego 2014 - 21:06

Niestety nie mogę skompilować appki dla armv6 ( iphone 3g firm. 3.1.3 ) w XCode 4.5.
Oczywiście wrzuciłem SDK 5.1 które obsługuje arm v6 appki konsolowe spokojnie kompiluje z linii polecen ( przez SDK 5.1 ), ale to tylko konsolowe. Jeśli kompiluje tradycyjne appki przez Xcode dostaje warningi:

Warning: no rule to process file '$(PROJECT_DIR)/simpleapp/main.m' of type sourcecode.c.objc for architecture armv6

Warning: no rule to process file '$(PROJECT_DIR)/simpleapp/AppDelegate.m' of type sourcecode.c.objc for architecture armv6

Warning: no rule to process file '$(PROJECT_DIR)/simpleapp/ViewController.m' of type sourcecode.c.objc for architecture armv6

A także błędy:

MainStoryboard.storyboard: Illegal Configuration ( Auto Layout on iOS Version prior to 6.0

Oczywiście ustawiam w BuildSettings parametry dla armv6 ale i tak lipa, jak wrzuce to co zostalo skompilowane i odpalam z konsoli to mam info Bad CPU więc dla armv6 nie działa.

#2 tmkszlc

tmkszlc

  • 1 846 postów
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 09 lutego 2014 - 21:20

AutoLayout jest dostępny od 6.0, musisz wyłączyć w storyboardach.

iphone - No rule to process file for architecture armv6 - Stack Overflow

#3 slammer

slammer
  • 55 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 10 lutego 2014 - 13:41

Jakiego kompilatora używasz? Na pewno jest to ten sam w Xcode i z linii poleceń? Nie wiem czy domyślny kompilator Xcode obsługuje jeszcze armv6, mogli to wyrzucić. Jeśli dobrze pamiętam to w XCode < 5 można było jeszcze wybrać kompilację przez GCC.

#4 macsurf

macsurf
  • 104 postów
  • SkądKołobrzeg

Napisano 10 lutego 2014 - 18:11

Dzieki TMKSZLC wyłączyłem AutoLayout teraz jest ok, poza warningami dotyczących armv6. Co do kompilatora, to właśnie po to wydłubałem ze starego Xcode SDK 5.1 bo tam są kompilatory obsługujące armv6. Z konsoli idzie bez problemu: llvm-gcc-4.2 -arch armv6 -isysroot $IOS51SDK ~/dropbox/simplecode/rotate2.c no Ale to tylko tylko zwykła appka w trybie txt napisana w czystym C do odpalenia spod konsoli. Na SDK 6 - armv6 oczywiście nie obsłuje stąd "wydłubywanie" SDK 5.1 i dodanie tego ręcznie do Xcode 4.5 W ustawieniach zaznaczam SDK 5.1, valid-architecture armv6, IOS Deployment Target: 3.1.3, coś jeszcze trzeba zmieniać ?

#5 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 lutego 2014 - 19:31

W 3.1 nie było storyboard, więc i tak tego nie zbudujesz.

#6 macsurf

macsurf
  • 104 postów
  • SkądKołobrzeg

Napisano 12 lutego 2014 - 13:08

Niestety Xcode 4.2 nie da rady zainstalować na Mavericks :( tak więc trzeba zainstalować Snow Leoparda :/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych