Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro 2010 plama na matrycy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 kruku93

kruku93
  • 245 postów

Napisano 23 stycznia 2014 - 13:42

Witam, Dziś przyszedł do kolegi ukochany Macbook Pro z 2010 roku. Po chwili ekscytacji, zauważyliśmy coś takiego [ATTACH=CONFIG]19875[/ATTACH] Cóż to jest, matryca strzelona, czy da się to naprawić "tanim" kosztem? A może powinien oddać sprzęt, i odzyskać pieniądze? Pozdrawiam

#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 stycznia 2014 - 14:50

Ewidentnie zalana matryca. Plama na backlight - naprawa : Tylko wymiana matrycy. Powinieneś reklamować.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 23 stycznia 2014 - 21:24

Zdjęcie kiepskiej jakości - jesteś w stanie zamieścić wyraźniejsze? Jeśli zalanie jak pisze tumpio to smuga powinna być widoczna od brzegu matrycy, a na tym zdjęciu dokładnie tego nie widać.

#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 stycznia 2014 - 22:29

Arvika nie musi być od brzegu. Najczęstsze uszkodzenia wilgocią backlight idą nie od szyby (brzeg matrycy) a od jabłka - środek matrycy. Jest ono zwyczajnie wklejane - przez to wpuszcza wilgoć (wodę) która marszczy lub odbarwia backlight.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#5 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 23 stycznia 2014 - 22:37

Zgadza się, ale zalanie kojarzy mi sie raczej z większą ilością płynów ;) Jesli kruku93 wrzuci lepsze zdjęcie może będzie lepiej widać w czym tkwi problem.

#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 stycznia 2014 - 22:53

Zgadza się, ale zalanie kojarzy mi sie raczej z większą ilością płynów (...)

At ... skrót myślowy :D. Tak czy inaczej aby to coś zlikwidować trzeba wymienić matrycę lub jak ktoś ma dużą ambicję - backlight - a do tego ostatniego trzeba mieć naprawdę dużo samozaparcia.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 DonutHunter

DonutHunter
  • 3 postów

Napisano 23 stycznia 2014 - 23:13

Proszę bardzo, więcej zdjęć tego cholerstwa. :( [ATTACH=CONFIG]19896[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19897[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19898[/ATTACH]

#8 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 stycznia 2014 - 23:16

DonutHunter - jak to nie nazwiesz (zaciek, zalanie czy inne diabelstwo) bez wymiany matrycy tego nie zlikwidujesz.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#9 DonutHunter

DonutHunter
  • 3 postów

Napisano 23 stycznia 2014 - 23:21

Co za pech... Dzięki wielkie Panowie za pomoc! A jeśli by to zostało, to wpłynie to na inne części i czy będzie się to powiększać?

#10 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 stycznia 2014 - 23:22

Nie powinno - jeśli to wilgoć to z czasem będzie maleć - jeśli odbarwienie - musisz się po prostu przyzwyczaić.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#11 DonutHunter

DonutHunter
  • 3 postów

Napisano 23 stycznia 2014 - 23:37

To ja będę walczył o zwrot jakieś ilości kwoty na wymianę matrycy, zorientuje się ile taki zabieg kosztuje.
Dzięki tumpio i arvika jeszcze raz za pomoc. ;)

W razie jakichkolwiek pytań można do Was pisać?

#12 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 stycznia 2014 - 23:40

Raczej nie obrazimy się... :D. Powodzenia w uzyskaniu zwrotu.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#13 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 23 stycznia 2014 - 23:53

Oczywiście że można :)

#14 norbiki

norbiki
  • 104 postów
  • SkądBerlin

Napisano 28 stycznia 2014 - 22:49

1.Rozjaśnij ekran na maks, 2. Odpal film w loop, 3. Ustaw zasilanie tak by komputer się rozgrzał dobrze 4. Przymknij klapę i zostaw go tak na 3h - możesz mu puścić wilka z wall sreet ;)

#15 kruku93

kruku93
  • 245 postów

Napisano 28 stycznia 2014 - 23:23

witam, Przepraszam za brak odpowiedzi, kolega uzyskał satysfakcjonujące rozwiązanie odsyła macbooka (na koszt sprzedająceg), i ten go naprawi, lub odda pieniądze W zależności od efektu końcowego. pozdrawiam i dziękuje !

#16 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2014 - 23:27

Rozumiem, że temat do zamknięcia.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych