Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook pro 13" 2010 częste zawieszanie się, problem z WiFi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 hubertuse

hubertuse
  • 3 postów

Napisano 17 stycznia 2014 - 19:42

Witam, mam problem otóż został zalany na imprezie, gdyż jestem djem. Została wymieniona płyta główna i niby wszystko ok tak jak przedtem śmiga, ale czasami podczas zwykłego przeglądania stron www np. allegro czy youtube włączają się wentylatory na full i wskaźnik myszki chodzi skokowo, i za minutę znowu wszystko wraca do normy, ale już nie działa internet, chcę dodać że działam przez wifi airport. Gdy kliknę wyłącz Airport, a potem włącz Airport to już nie chce się włączyć i nie działa internet. Podłączając laptopa przez kabel internet śmiga. Dodam, że pamieć RAM została wymieniona na nową. I mam pytanko co może być przyczyną tego, że w laptopie włącza się wentylator na full i wskaźnik myszki chodzi skokowo, a potem wraca do normy. Czy jest możliwość, że wifi airport jest nie sprawne albo może coś nie łączyć? Rozkręcałem go i patrzyłem czy może nie dociśnięte są wtyki, ale wszystko jest ok. Proszę o pomoc, bo już nie wiem co robić, a ładować kolejnych tysięcy nie zamierzam w niego, wystarczy że koszt wymiany płyty był spory. Parametry komputera: MacBook Pro A1278 7.1 Procesor: Intel Core Core 2 Duo 2,4Ghz Matryca: 13,3 cala 1280 x 800 Dysk twardy: 250 GB SATA Pamięć RAM: 4096MB = 4GB ddr3 Grafika: nVidia GeForce 320M 256MB Napęd optyczny: Super Drive napęd DVDRW Interfejsy: 2x USB 2.0, audio in, audio out, wejście na przejściówkę VGA, LAN 1Gbit Łączność bezprzewodowa: Wifi Airport Extreme 802.11 802.11a/b/g/n Bluetooth Łączność: 10/100/1000 MBps Ethernet Rj45 System zainstalowany Mac OS X w wersji PL 10.8.5 Pozdrawiam Hubert

#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 17 stycznia 2014 - 20:11

Podejrzane : 1. Taśma do WiFi 2. Sama karta WiFi (może powodować takie efekty) - SMC przechodzi w tryb awaryjny i automatycznie podnosi obroty wentylatora na max. 3. Wbrew pozorom - gładzik - jak w pk 2.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 stycznia 2014 - 20:15

Płyta była wymieniona na nową czy na używkę?

#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 17 stycznia 2014 - 20:20

Arvika - nowa to tylko w autoryzowanym :-). A Ci raczej by nie wypuścili z takim problemem....


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#5 hubertuse

hubertuse
  • 3 postów

Napisano 17 stycznia 2014 - 21:16

a ta taśma wifi nie jest połączona z kamerką? bo czasami jak np. chce włączyć photo booth to wyskakuje, że nie wykryto kamery.

#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 17 stycznia 2014 - 21:38

Taśma jest od kamery WiFi i bluetooth jest wspólna.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 norbiki

norbiki
  • 104 postów
  • SkądBerlin

Napisano 28 stycznia 2014 - 22:29

Uszkodzeniem karty Wi-Fi bym się nie sugerował, błędne złożenie komputera po naprawie... Jeśli jesteś w stanie to zejmij klapę i zrób zdjęcie.

#8 hubertuse

hubertuse
  • 3 postów

Napisano 06 lutego 2014 - 09:18

[ATTACH=CONFIG]20202[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]20203[/ATTACH] Tak to wygląda. Proszę o pomoc.

#9 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lutego 2014 - 09:32

Aaaa .... to ten zalany "skandynaw" przyniesiony rozłożony w pudełku :-) ? 99% stawiam na kartę WiFi lub tasiemkę która blokuje gładzik . To jedyna rzecz nie wymieniona oprócz matrycy. Przynieś.... zrobię Ci to na gwarancji. Tylko dla czego nie zadzwoniłeś, że masz problem? Tak to się kupuje okazje na alledrogo.... pewne rzeczy wychodzą po czasie .... EDIT. Sprawdziłem w systemie - płyta robiona dla pewnego serwisu w Radomiu. Przyjęta 27-09-2013 wydanie 1-10-2013. Płyta była naprawiana (nie wymieniana !). Gwarancja u nas do 1-01-2014 roku. Nie mniej jednak przyjmę ją na gwarancji mimo zerwanych plomb i ewidentnych śladów ingerencji (uszkodzone gniazdo LVDS). Ponieważ naprawa robiona dla serwisu obcego zadzwoń do nas i umów termin serwisu.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych