Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowa kusząca oferta na allegro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wojciech Kruk

Wojciech Kruk
  • 6 postów
  • SkądOława, Poland

Napisano 08 stycznia 2014 - 18:06

witam,
dzisiaj znalazłem aukcje a właściwie sklep na allegro [url=http://allegro.pl/nowy-apple-iphone-5s-16gb-gold-zloty-fv-23-waw-i3865684455.html]NOWY APPLE IPHONE 5S 16GB GOLD ZŁOTY FV 23% WAW (3865684455) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.[/url]
co o tym myślicie? macie jakieś opinie na temat tego sklepu "mobilok"? cena wydaje się być atrakcyjna.
pozdrawiam.

#2 Warcomx

Warcomx
  • 93 postów
  • SkądPoznań

Napisano 08 stycznia 2014 - 18:09

Cena jest dobra, sprzedający prawdopodobnie też. Zauważ, że jest to wersja z USA i nie ma gwarancji w Europie.

#3 Wojciech Kruk

Wojciech Kruk
  • 6 postów
  • SkądOława, Poland

Napisano 08 stycznia 2014 - 19:35

tak zauważyłem iż to jest telefon z USA. ale co oznacza gwarancja producenta????bo napisałem do nich maila dzisiaj i zapytałem jak wygląda spawa gwarancji a on mi odpisał " Witam, Dystrybucja USA. Gwarancja producenta obowiazuje na zasadach producenta. "

#4 djksyy

djksyy
  • 272 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 08 stycznia 2014 - 19:40

Oznacza to tyle że telefon posiada gwarancje producenta, jednakże jest ona realizowana tylko i wyłącznie na terenie USA.

#5 Wojciech Kruk

Wojciech Kruk
  • 6 postów
  • SkądOława, Poland

Napisano 08 stycznia 2014 - 19:45

tak to jest jasne. tylko pytanie czy ja OSOBIŚCIE muszę sie zająć wysyłka telefonu do USA w razie awarii czy ten sprzedawca to zrobi za mnie...

#6 trash58

trash58
  • 96 postów
  • SkądTczew, PL

Napisano 08 stycznia 2014 - 19:57

Na pewno możesz liczyć na jego pomoc, pewnie jeszcze gwarancja door to door - przyjedzie do Ciebie do domu, nie bądź naiwny. Na terenie Europy za naprawę takiego iPhone'a będziesz płacić z własnej kieszeni - taka polityka Apple.

#7 Wojciech Kruk

Wojciech Kruk
  • 6 postów
  • SkądOława, Poland

Napisano 08 stycznia 2014 - 21:09

o tyle jestem w dobrej sytuacji iz mam w USA przyjaciela i w razie problemu wysyłam go do niego......

#8 pendolino

pendolino
  • 373 postów

Napisano 08 stycznia 2014 - 21:43

Jeśli więc opłaca Ci się to to kupuj :). Ja osobiście nie zaryzykowałbym zakupu iPka z USA. Weź zawsze pod uwagę, że sprzedawca musi na tym zarobić (czyli tanio kupić, drożej sprzedać, przy okazji opłacić allegro, etc.). Zdrowy rozsądek przede wszystkim. Przy odrobinie szczęścia za 2,5k / 2,6k znajdziesz 5S'a z PL dystrybucji z papierami i spokojnym snem, bez bujania się sprzętu po świecie w paczce w razie potrzeby jego naprawy...

#9 naye666

naye666
  • 2 postów
  • SkądWroclaw, Poland, Poland

Napisano 16 stycznia 2014 - 15:00

sprzedawce obowiązuje zapis ustawy polskiej o szczególnych warunkach sprzedaży; to sprzedawca ma problem jak Ci się zepsuje sprzęt, bo powołujesz się na ustawę (w polsce obowiązuje 24 miesiące tego typu "gwarancji"); Jak się zepsuje, wysyłasz do sklepu, a sklep ma obowiązek zrealizowania takiej gwarancji z tytułu niezgodności towaru z umową, co więcej, mają Ci zwrócić za to, że do nich wysłałeś towar. pozdrawiam

#10 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 16 stycznia 2014 - 15:04

Gwarancji nie ma, ale niezgodność z umową tak. Problem pewnie w tym, że będą robili wszystko, żeby to utrudnić.

#11 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 16 stycznia 2014 - 15:09

A co mają utrudnić? Jak to będą utrudniać? Po prostu przed zakupem zapytaj się sprzedawcy o zasadach zwrotu towaru.

#12 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 16 stycznia 2014 - 15:15

Co innego zwrot a co innego niezgodność z umową. A utrudniać mogą poprzez stwierdzenie, że usterka wystąpiła z winy użytkownika. Wtedy swoje racje trzeba udowadniać przed sądem.

#13 DnL

DnL

  • 370 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 16 stycznia 2014 - 15:21

Nie pakowałbym się w takie coś, moim zdaniem nie jest to warte tych pieniędzy. Wolałbym dołożyć trochę i kupić z Europejskiej dystrybucji.

#14 Jolaos

Jolaos
  • 1 036 postów

Napisano 16 stycznia 2014 - 15:38

Chytry traci dwa razy. Te kupione iPhone'y to zapewne przez ludzi, którzy nie mają bladego pojęcia o polityce gwarancyjnej Apple. Są święcie przekonani, że mają gwarancję. Dlatego Autorze, te 200 zł różnicy nie jest warte ryzyka.

#15 magg

magg
  • 180 postów
  • SkądRadom

Napisano 17 stycznia 2014 - 11:00

Próbowałem dziś dodzwonić się do tej firmy ale nikt tam nie odbiera. Dzwoniłem na dwa numery bo wystawiają te telefony z dwóch różnych kont. Jeden numer po kilku próbach połączenia ktoś wyłączył. Wydaje mi się nie ma sensu się w to bawić bo już samo to zostawia dużo do życzenia. Szukam tego telefonu już prawie 4 tydzień...

#16 kobus

kobus
  • 787 postów
  • SkądKoźmin Wlkp.

Napisano 17 stycznia 2014 - 11:50

to czemu nie kupisz od kogos kto sie z Toba spotka? Moze z jakiejs wymiany telefon.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych