AppleCare Protection do kiedy najpóźniej?
#1
Napisano 05 stycznia 2014 - 09:41
#2
Napisano 05 stycznia 2014 - 10:21
#3
Napisano 05 stycznia 2014 - 11:33
Mam możliwość zarejestrowania przez internet sprzętu w innym państwie, w Polsce pojawia się napis, że tylko telefonicznie...
Znalazłem w kc
Art. 112. Termin oznaczony w tygodniach, miesiącach lub latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu, a gdyby takiego dnia w ostatnim miesiącu nie było - w ostatnim dniu tego miesiąca. Jednakże przy obliczaniu wieku osoby fizycznej termin upływa z początkiem ostatniego dnia.
Czyli rozumiem, że mam czas do 23:59:59 7.01?
#4
Napisano 05 stycznia 2014 - 13:38
Wtedy będziesz wiedział czy ten dodatkowy dzień wchodzi jeszcze w gwarancje;)
#5
Napisano 05 stycznia 2014 - 14:14
"Time is running out. You may be able to buy an AppleCare Protection Plan to extend coverage to 3 years from your hardware product purchase date, but you must do so before January 7, 2014."
Czy, że co? W poniedziałek nieczynne i 750 zł stracone?!
#6
Napisano 05 stycznia 2014 - 15:02
Na tej stronie:
"Time is running out. You may be able to buy an AppleCare Protection Plan to extend coverage to 3 years from your hardware product purchase date, but you must do so before January 7, 2014."
Czy, że co? W poniedziałek nieczynne i 750 zł stracone?!
Teoretycznie wg ich strony może być problem z rejestrowaniem AC 7 stycznia, ale w praktyce powinno się udać. Myślę, że dużo będzie zależeć na jakiego konsultanta trafisz. Kiedyś przyjęli mi na gwarancję sprzęt, któremy wygasła gwarancja - chyba chodziło o 2-3 dni. Więc myślę, że jak im spokojnie i ładnie wytłumaczysz, że 3 dni były święta to powinno przejść - chyba, że im system też nie przepuści.
750 zł za AC do iMaca to dosyć dużo zapłaciłeś.
Powodzenia i napisz czy się udało zarejestrować AC.
#7
Napisano 05 stycznia 2014 - 15:27
#8
Napisano 05 stycznia 2014 - 17:28
#9
Napisano 05 stycznia 2014 - 18:11
Zadzwoń jutro, skąd pomysł że Apple nie pracuje? To tylko w Polsce takie luksusy, a call centre w Polsce nie ma.
Z pewnością zadzwonię
TWięc myślę, że jak im spokojnie i ładnie wytłumaczysz, że 3 dni były święta to powinno przejść - chyba, że im system też nie przepuści.
750 zł za AC do iMaca to dosyć dużo zapłaciłeś.
Właśnie tego się obawiam, że mogą po prostu nie zarejestrować mnie z powodu systemu, a nie ich widzi mi się. Kod kupiłem w sobotę i chciałem zarejestrować zgodnie z instrukcją, czyli sam wpisując nr seryjny i kod na ich stronie, a że się nie da to chyba nie moja wina, tym bardziej, gdy wybiorę inny kraj to już mam możliwość wpisania wszystkich danych i rejestracji applecare.
Dokładnie to 729 zł zapłaciłem. Wiem, że są na Allegro nieco tańsze oferty i to z FV (bo na tym mi zależało), ale niestety dostałem odpowiedzi, że w weekend nie pracują i we wtorek mogę kupić... Dobrze, że w Bydgoszczy jest sklep Apple i mogłem kupić AC na miejscu.
Dam znać czy się udało
#10
Napisano 06 stycznia 2014 - 09:06
#11
Napisano 06 stycznia 2014 - 09:21
#12
Napisano 07 stycznia 2014 - 09:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych