iPhone 5 zielonkawa ramka wokół ekranu
#1
Napisano 31 grudnia 2013 - 12:58
Znalazłem 2 zdjęcia obrazujące problem:
[ATTACH=CONFIG]19462[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]19461[/ATTACH]
Załączniki są bardzo małe więc mam nadzieję, że nie złamię regulaminu dając link do pełnej wersji pierwszego zdjęcia:
https://dl.dropboxus...7214/image.jpeg
I jeszcze:
http://i.imgur.com/KmDZJ7Y.jpg
Czyli ktoś już miał taki problem?
I teraz tak - gwarancja Apple skończyła mi się miesiące temu, kupowałem w Apple Store. Sami przyznają się do tego, że oprócz "ograniczonej gwarancji Apple" można skorzystać w Polsce w ramach prawa konsumenckiego (2 lata od dostarczenia przedmiotu). Czy ktoś już to przechodził? Czy jest to droga przez mękę i należy się tego obawiać? Piszą żeby skontaktować się ze sprzedawcą - u mnie sprzedawcą jest Apple Store.
#2
Napisano 31 grudnia 2013 - 13:19
#3
Napisano 31 grudnia 2013 - 13:26
#4
Napisano 31 grudnia 2013 - 13:31
#5
Napisano 31 grudnia 2013 - 13:42
A wrzuć screena, tak z ciekawości. Ciekawi mnie jak to faktycznie wygląda, że to problem programowy. No chyba, że screena oglądałeś na tym wadliwym iPhonie ...
Zdajesz sobie sprawę, że screena można obracać i zmniejszać na telefonie? Kilka lat już na tym świecie żyje, telefonów też trochę miałem i umiem odróżnić problem sprzętowy od programowego. Ale proszę:
http://img32.imagesh...2/7100/hx9w.png - screen
https://dl.dropboxus...7214/image.jpeg - zdjęcie
EDIT: Chyba jednak źle zrozumiałeś, bo wyraźnie pisałem "Nie jest to problem oprogramowania"
#6
Napisano 31 grudnia 2013 - 16:25
Dostalem tez numer telefonu i e-mail osoby, z ktora moge sie kontaktowac w przypadku jakichkolwiek nieprawidlowosci podczas calego procesu. Ciekawe. Zapewniano mnie, ze nie bedzie problemu i bedzie wymiana. W czwatek tam zaniose...
To chyba jest bardziej powszechny problem, najczesciej wystepujacy po roku uzywania...
http://forums.macrum...d.php?t=1586346
http://forums.macrum...d.php?t=1611179
http://forums.macrum...d.php?t=1625290
http://forums.macrum...d.php?t=1638622
#7
Napisano 02 stycznia 2014 - 17:45
#8
Napisano 09 stycznia 2014 - 21:43
#9
Napisano 15 września 2014 - 12:06
#10
Napisano 15 września 2014 - 13:27
#11
Napisano 15 września 2014 - 13:41
#12
Napisano 15 września 2014 - 13:59
#13
Napisano 15 września 2014 - 14:30
#14
Napisano 06 października 2014 - 20:10
#15
Napisano 07 października 2014 - 16:48
OK, dzieki wszystkim za "pomoc", telefon zostal wymieniony.
na nowy czy refurb ?? byłeś w Cortland czy iMad ??
#16
Napisano 08 października 2014 - 14:57
U mnie jest podobnie. Dziś jadę do Orange i będę reklamować z tytułu niezgodność towaru z umową.Witam mój iPhone 5 jest właśnie diagnozowany na taki problem w ESPO w Warszawie. Dam znać jak się skończy.
Oddany na niezgodność towaru z umową, telefon kupiony w ORANGE prawie 2 lata temu.
#17
Napisano 08 października 2014 - 16:14
#18
Napisano 08 października 2014 - 16:25
Odmówili Ci naprawy? Jakie uzasadnienie podali?Powodzenia ! Daj znać jak się skończyło . Ja sie poddałem
#19
Napisano 08 października 2014 - 19:03
#20
Napisano 08 października 2014 - 19:33
#21
Napisano 24 listopada 2014 - 18:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych