Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 5 zielonkawa ramka wokół ekranu


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 xtek

xtek
  • 172 posts
  • SkądKraków

Posted 31 December 2013 - 12:58

Zauważyłem ostatnio w moim iPhone 5 dość smutną cechę. Mianowicie wokół ekranu widać lekką zielonawo-żółtą ramkę (szczególnie na białym tle w przeglądarce, ale mam wzrok wyczulony na różnice kolorów i widzę ją już prawie wszędzie...). Nie jest to problem oprogramowania - robiłem screen i problem nadal występuje. A to jedna z tych rzeczy, których nie da się "odzobaczyć" i teraz mega denerwuje...

Znalazłem 2 zdjęcia obrazujące problem:

[ATTACH=CONFIG]19462[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]19461[/ATTACH]

Załączniki są bardzo małe więc mam nadzieję, że nie złamię regulaminu dając link do pełnej wersji pierwszego zdjęcia:
https://dl.dropboxus...7214/image.jpeg
I jeszcze:
http://i.imgur.com/KmDZJ7Y.jpg

Czyli ktoś już miał taki problem?
I teraz tak - gwarancja Apple skończyła mi się miesiące temu, kupowałem w Apple Store. Sami przyznają się do tego, że oprócz "ograniczonej gwarancji Apple" można skorzystać w Polsce w ramach prawa konsumenckiego (2 lata od dostarczenia przedmiotu). Czy ktoś już to przechodził? Czy jest to droga przez mękę i należy się tego obawiać? Piszą żeby skontaktować się ze sprzedawcą - u mnie sprzedawcą jest Apple Store.

#2 pendolino

pendolino
  • 373 posts

Posted 31 December 2013 - 13:19

Zadzwoń do AOS, podpytaj co w takiej sytuacji. Też miałem identyczny problem z iPhone 5 jaki opisujesz i telefon został wymieniony. Choć w moim przypadku obowiązywała jeszcze gwarancja. Dobrze, że masz takie zdjęcia, dobry dowód ilustrujący wadę.

#3 xtek

xtek
  • 172 posts
  • SkądKraków

Posted 31 December 2013 - 13:26

Kurcze... że też tego nie zauważyłem miesiąc temu. Zadzwonię i zobaczę co powiedzą, ale cudów się nie spodziewam, to nie USA...

#4 93robert

93robert
  • 40 posts

Posted 31 December 2013 - 13:31

A wrzuć screena, tak z ciekawości. Ciekawi mnie jak to faktycznie wygląda, że to problem programowy. No chyba, że screena oglądałeś na tym wadliwym iPhonie ...

#5 xtek

xtek
  • 172 posts
  • SkądKraków

Posted 31 December 2013 - 13:42

A wrzuć screena, tak z ciekawości. Ciekawi mnie jak to faktycznie wygląda, że to problem programowy. No chyba, że screena oglądałeś na tym wadliwym iPhonie ...


Zdajesz sobie sprawę, że screena można obracać i zmniejszać na telefonie? Kilka lat już na tym świecie żyje, telefonów też trochę miałem i umiem odróżnić problem sprzętowy od programowego. Ale proszę:

http://img32.imagesh...2/7100/hx9w.png - screen
https://dl.dropboxus...7214/image.jpeg - zdjęcie

EDIT: Chyba jednak źle zrozumiałeś, bo wyraźnie pisałem "Nie jest to problem oprogramowania" ;)

#6 xtek

xtek
  • 172 posts
  • SkądKraków

Posted 31 December 2013 - 16:25

Dzwonilem, gadalem pol godziny z 3 osobami, przelaczali mnie kolejno dalej. Oczywiscie jest mozliwosc skorzystania z naprawy w ciagu 2 lat od kupna na podstawie prawa konsumenckiego. Mam isc do autoryzowanego serwisu gdzie wymienia (zapewne na refurba, ale pewnie bedzie lepszy, chociaz iMad niby pisze, ze wymieniaja na nowe zawsze). Zobaczymy. Dam znac jak to sie skonczy. Chyba szczescie w nieszczesciu, ze to kupilem u Apple, bo bujalbym sie z operatorem i Regeneris pewnie. Ale nie chwale dnia przed zachodem slonca, zobaczymy.

Dostalem tez numer telefonu i e-mail osoby, z ktora moge sie kontaktowac w przypadku jakichkolwiek nieprawidlowosci podczas calego procesu. Ciekawe. Zapewniano mnie, ze nie bedzie problemu i bedzie wymiana. W czwatek tam zaniose...

To chyba jest bardziej powszechny problem, najczesciej wystepujacy po roku uzywania...
http://forums.macrum...d.php?t=1586346
http://forums.macrum...d.php?t=1611179
http://forums.macrum...d.php?t=1625290
http://forums.macrum...d.php?t=1638622

#7 xtek

xtek
  • 172 posts
  • SkądKraków

Posted 02 January 2014 - 17:45

Czy ktoś na forum miał podobny problem z wyświetlaczem i telefon został wymieniony/naprawiony, najlepiej bezpośrednio przez Apple? Serwis będzie próbował kręcić, że jest to "wada kosmetyczna", tak usłyszałem dziś i chciałbym mieć numer naprawy, która się powiodła i Apple ją zatwierdziło żeby potwierdzić, że jest to coś więcej niż "wada kosmetyczna".

#8 xtek

xtek
  • 172 posts
  • SkądKraków

Posted 09 January 2014 - 21:43

OK, dzieki wszystkim za "pomoc", telefon zostal wymieniony.

#9 blu 1

blu 1
  • 237 posts
  • SkądGdynia, PL

Posted 15 September 2014 - 12:06

witam, spotkał się ktoś z takim problemem w 5S? Niestety u mnie coś takiego się pojawiło i zastanawiam się, czy mi serwis (Cortland) to przyjmie. Pozdrawiam!

#10 indu

indu
  • 972 posts
  • Płeć:

Posted 15 September 2014 - 13:27

Wysyłałem z różową ramka do Cortlandu. Uznali gwarancje.

#11 robson21

robson21
  • 42 posts

Posted 15 September 2014 - 13:41

Mam dokładnie ten sam problem w 5S, najpierw zadzwonię do apple i zgłoszę ten problem ale najpierw poczekam na iOS 8 i zrobię restore ale skoro Panowie wypowiadający się we wcześniejszych postach stwierdzili, że nie jest to wina software to wątpię aby odtworzenie pomogło.

#12 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 posts

Posted 15 September 2014 - 13:59

Witam mój iPhone 5 jest właśnie diagnozowany na taki problem w ESPO w Warszawie. Dam znać jak się skończy. Oddany na niezgodność towaru z umową, telefon kupiony w ORANGE prawie 2 lata temu.

#13 blu 1

blu 1
  • 237 posts
  • SkądGdynia, PL

Posted 15 September 2014 - 14:30

Ja również mam jeszcze na gwarancji, jest to refurb bo wcześniej oddawałem z powodu zepsutego przycisku power.

#14 alekzz

alekzz
  • 49 posts
  • SkądKatowice, Poland, Poland

Posted 06 October 2014 - 20:10

wymienili na nowy czy refurba ?? trzeba mieć paragon itp ?? mój iP5 będzie miał 21 grudnia 2 lata - zdążę jeszcze ??

#15 alekzz

alekzz
  • 49 posts
  • SkądKatowice, Poland, Poland

Posted 07 October 2014 - 16:48

OK, dzieki wszystkim za "pomoc", telefon zostal wymieniony.


na nowy czy refurb ?? byłeś w Cortland czy iMad ??

#16 Tomek28ST

Tomek28ST
  • 168 posts
  • SkądGorzów Wlkp., PL

Posted 08 October 2014 - 14:57

Witam mój iPhone 5 jest właśnie diagnozowany na taki problem w ESPO w Warszawie. Dam znać jak się skończy.
Oddany na niezgodność towaru z umową, telefon kupiony w ORANGE prawie 2 lata temu.

U mnie jest podobnie. Dziś jadę do Orange i będę reklamować z tytułu niezgodność towaru z umową.

#17 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 posts

Posted 08 October 2014 - 16:14

Powodzenia ! Daj znać jak się skończyło . Ja sie poddałem

#18 Tomek28ST

Tomek28ST
  • 168 posts
  • SkądGorzów Wlkp., PL

Posted 08 October 2014 - 16:25

Powodzenia ! Daj znać jak się skończyło . Ja sie poddałem

Odmówili Ci naprawy? Jakie uzasadnienie podali?

#19 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6245 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 08 October 2014 - 19:03

[mod]Hola hola - to dział serwis a nie iPhone - pytania i problemy.. Tu rozwiązujemy problemy hardwarowe, wszelkie pytania i informacje à propos napraw gwarancyjnych i ich wykonania proszę kierować do odpowiedniego działu.[/mod]

#20 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 posts

Posted 08 October 2014 - 19:33

Nie ma sensu już przenosić wątku do innego działu odpowiem tylko na pytanie, odmówili naprawy z tego względu że wszystkie inne telefony podlegają Niezgodności towaru z umową tylko nie iPhone. Sytuacja w Orange w Warszawie przy alejach Niepodległości . A w espo Apple odrzuciło reklamacje bo sprzedawcą był Orange

#21 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 24 November 2014 - 18:51

odswieze temat, ponieważ u mnie ten sam problem w 5s. Dzisiaj poszedl na gwarancje. Odsyłał ktoś jeszcze z podobną wadą do Cortland Poznań?




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users