Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z T-mobile na kartę- oferta frii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 free66

free66
  • 501 postów
  • SkądAndrychów / Kraków

Napisano 07 grudnia 2013 - 10:29

Witam Was, dokładnie 3 tygodnie temu kupiłem starter t-mobile na kartę aby używać go w iPadzie. Po aktywowaniu karty, doładowaniu oraz wykupieniu pakietu 1 GB na okres 30 dni nie mogę korzystać z internetu. Zamiast z pakietu danych pobiera mi z głównego konta pieniądze. Sytuacja została zgłoszona telefonicznie do BOK. Oczywiście sytuacja powtarza się od 3 tygodni, za każdym razem jak stracę pieniążki z konta to doładowują mi. Wykonali już chyba wszystko: resetowanie numeru, pakietu danych, doładowywanie konta, przedłużenie ważności numeru/konta na rok. Sprawa została zgłoszona podobno do techników jednak mija już trzeci tydzień a ja w dalszym ciągu nie wiem kiedy będę mógł korzystać z internetu. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Udało się go rozwiązać? Czy karta podlega reklamacji?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych