Witam Was,
dokładnie 3 tygodnie temu kupiłem starter t-mobile na kartę aby używać go w iPadzie. Po aktywowaniu karty, doładowaniu oraz wykupieniu pakietu 1 GB na okres 30 dni nie mogę korzystać z internetu. Zamiast z pakietu danych pobiera mi z głównego konta pieniądze. Sytuacja została zgłoszona telefonicznie do BOK. Oczywiście sytuacja powtarza się od 3 tygodni, za każdym razem jak stracę pieniążki z konta to doładowują mi. Wykonali już chyba wszystko: resetowanie numeru, pakietu danych, doładowywanie konta, przedłużenie ważności numeru/konta na rok. Sprawa została zgłoszona podobno do techników jednak mija już trzeci tydzień a ja w dalszym ciągu nie wiem kiedy będę mógł korzystać z internetu.
Czy ktoś z Was miał podobny problem? Udało się go rozwiązać? Czy karta podlega reklamacji?
Problem z T-mobile na kartę- oferta frii
Rozpoczęty przez
free66
, 07 gru 2013 10:29
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych