Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

CCMenu zmiana przycisku play/pause


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 rb_hct

rb_hct
  • 2 postów

Napisano 28 listopada 2013 - 11:51

Witam. Piszę grę w cocos2d i potrzebuje zrobić menu ze zmieniającym się przyciskiem. w momencie nacisniecia pauzy ma się zastopować i zmienic na play. poniżej moj kod :

    CCSprite *sprite1   = [CCSprite spriteWithFile:@"pause.png"];
    CCSprite * sprite2  = [CCSprite spriteWithFile:@"pl.png"];
   
    CCMenuItemSprite *thing = [CCMenuItemSprite itemWithNormalSprite:sprite1 selectedSprite:sprite2  block:^(id sender) {
        paused = !paused;
        
    }];
    
    
    
    CCMenu *a2 = [CCMenu menuWithItems:thing, nil];
    [a2 setPosition:ccp(100, 50)];
    [self addChild:a2];

    
    [(CCMenuItemSprite*)[a2 getChildByTag:1] setSelectedImage:sprite2];
    CCMenuItemImage *pause = [CCMenuItemImage   itemWithNormalSprite:sprite1
                              
                                                                selectedSprite:sprite2
                                                                           block:^(id sender){ paused = !paused;}];

z góry dziękuję za pomoc :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych