CCSprite *sprite1 = [CCSprite spriteWithFile:@"pause.png"]; CCSprite * sprite2 = [CCSprite spriteWithFile:@"pl.png"]; CCMenuItemSprite *thing = [CCMenuItemSprite itemWithNormalSprite:sprite1 selectedSprite:sprite2 block:^(id sender) { paused = !paused; }]; CCMenu *a2 = [CCMenu menuWithItems:thing, nil]; [a2 setPosition:ccp(100, 50)]; [self addChild:a2]; [(CCMenuItemSprite*)[a2 getChildByTag:1] setSelectedImage:sprite2]; CCMenuItemImage *pause = [CCMenuItemImage itemWithNormalSprite:sprite1 selectedSprite:sprite2 block:^(id sender){ paused = !paused;}];z góry dziękuję za pomoc
CCMenu zmiana przycisku play/pause
Rozpoczęty przez
rb_hct
, 28 lis 2013 11:51
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 28 listopada 2013 - 11:51
Witam. Piszę grę w cocos2d i potrzebuje zrobić menu ze zmieniającym się przyciskiem. w momencie nacisniecia pauzy ma się zastopować i zmienic na play.
poniżej moj kod :
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych