Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pomoc w kompilacji PERL FarmerJoe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jaras

Jaras
  • 568 postów

Napisano 25 października 2013 - 23:25

Witam, Znalazłem w sieci darmową aplikację Farmerjoe do rozproszonego renderowania w sieci spod Blender-a. Aplikacja jest niestety skompilowana na PPC - przynajmniej taką informację zwrotną dostaję po wywołaniu w terminalu polecenia file Farmerjoe.osx Autor tego skryptu załączył też do kompletu plik źródłowy PERL oraz podaje w instrukcji, że do komplilacji trzeba użyć dodatkowych bibliotek: YAML :: Tiny Compress :: Zlib Szczerze mówiąc, nigdy nic jeszcze nie kompilowałem na OSX. Co nieco poczytałem na ten temat w sieci, ściągłem sobie nawet XCODE i jeszcze jakiś dodatek pt. "wiersz poleceń", który niby jest też wymagany. Jak mam się w ogóle do tego zabrać? Domyślam się, że kompilacja winna być zrobiona na 64 bity. Dla mnie programowanie to trochę "czarna magia", choć kiedyś, dawno temu próbowałem trochę w Delphi C++, javascript i basic - ale to było już bardzo dawno temu. A może znajdzie się jakaś bratnia dusza i mi przekompiluje ten skrypt tak, by chodził na OSX 10.8? Na 10.6 się uruchamia przez Rosettę... W załączeniu umieszczam paczkę od autora skryptu. [ATTACH]17847[/ATTACH]

#2 666

666

    Mac Pro doctor


  • 2 401 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 27 października 2013 - 16:14

W kompilacji nie pomogę, ale może spróbuj sobie skonfigurować Network Render wbudowany w Blendera.

#3 Jaras

Jaras
  • 568 postów

Napisano 27 października 2013 - 19:29

Network Renderer nie spełnia moich wymagań - nie dzieli renderu statycznej sceny na komputery w sieci. Nadaje się do rozproszonego renderu filmu, ale jest dość niestabilny.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych