Witam,
Znalazłem w sieci darmową aplikację Farmerjoe do rozproszonego renderowania w sieci spod Blender-a. Aplikacja jest niestety skompilowana na PPC - przynajmniej taką informację zwrotną dostaję po wywołaniu w terminalu polecenia file Farmerjoe.osx
Autor tego skryptu załączył też do kompletu plik źródłowy PERL oraz podaje w instrukcji, że do komplilacji trzeba użyć dodatkowych bibliotek:
YAML :: Tiny
Compress :: Zlib
Szczerze mówiąc, nigdy nic jeszcze nie kompilowałem na OSX. Co nieco poczytałem na ten temat w sieci, ściągłem sobie nawet XCODE i jeszcze jakiś dodatek pt. "wiersz poleceń", który niby jest też wymagany. Jak mam się w ogóle do tego zabrać? Domyślam się, że kompilacja winna być zrobiona na 64 bity.
Dla mnie programowanie to trochę "czarna magia", choć kiedyś, dawno temu próbowałem trochę w Delphi C++, javascript i basic - ale to było już bardzo dawno temu.
A może znajdzie się jakaś bratnia dusza i mi przekompiluje ten skrypt tak, by chodził na OSX 10.8? Na 10.6 się uruchamia przez Rosettę...
W załączeniu umieszczam paczkę od autora skryptu. [ATTACH]17847[/ATTACH]
Pomoc w kompilacji PERL FarmerJoe
Rozpoczęty przez
Jaras
, 25 paź 2013 23:25
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25 października 2013 - 23:25
#2
Napisano 27 października 2013 - 16:14
W kompilacji nie pomogę, ale może spróbuj sobie skonfigurować Network Render wbudowany w Blendera.
#3
Napisano 27 października 2013 - 19:29
Network Renderer nie spełnia moich wymagań - nie dzieli renderu statycznej sceny na komputery w sieci. Nadaje się do rozproszonego renderu filmu, ale jest dość niestabilny.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych