Darmowy Pakiet iWork dla iOS - pytanie
#51
Napisano 30 kwietnia 2014 - 10:20
#52
Napisano 30 kwietnia 2014 - 10:30
#53
Napisano 14 maja 2014 - 19:33
#54
Napisano 14 maja 2014 - 19:37
#55
Napisano 14 maja 2014 - 19:40
#56
Napisano 14 maja 2014 - 19:41
Witam
Mam teraz ipada z zakupionymi pakietem iwork i ilife. Czy jak kupie teraz nowego iphona z AOS to pieniadze zostaną mi zwrócone?
Widzę, że fantazja jest rozwinięta...
#57
Napisano 04 czerwca 2014 - 14:36
#58
Napisano 04 czerwca 2014 - 14:50
#59
Napisano 04 czerwca 2014 - 16:14
#60
Napisano 30 czerwca 2014 - 14:53
#61
Napisano 30 czerwca 2014 - 15:30
Skoro był za free to nie.Krótkie pytanie. Zakupiłem iPada mini, nówka sztuka, nigdy nie aktywowana. Przypisałem go do mojego Apple ID, który mam już od kilku lat. Początkowo pakiet iWork był płatny, normalnie po 9 euro za aplikację. Po kilku dniach jednak zmieniło się na free i pobrałem je bezpłatnie. Czy to normalne? Czy nie ściągną mi później jakiejś kasy? Pobierając wpisałem jedynie hasło, nie pytało czy zgadzam się na pobranie x kwoty.
#62
Napisano 16 listopada 2015 - 12:06
Czy iPhone 4s ze stycznia 2012 (sprawdzone przez Imei), na iOS 9 musi zapłacić za Numbers czy próbować na infolinię ?
#63
Napisano 16 listopada 2015 - 12:08
Czy iPhone 4s ze stycznia 2012 (sprawdzone przez Imei), na iOS 9 musi zapłacić za Numbers czy próbować na infolinię ?
A jesteś jego pierwszym właścicielem i pierwszy raz go aktywujesz?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#64
Napisano 16 listopada 2015 - 12:49
Nie kupiłem go z drugiej ręki, wylogowanego itp.
#65
Napisano 16 listopada 2015 - 12:52
Pakiet przysługuje pierwszemu właścicielowi.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#66
Napisano 03 stycznia 2016 - 20:25
Hey. Podepnę się pod temat. Pół roku temu dostałem IP6 (nowy, byłem pierwszym użytkownikiem) i miałem cały pakiet iWork za free. Teraz zakupiłem IP6+ i przeniosłem się na niego. Mojego ex IP6 dostała moja narzeczona. Po wyczyszczeniu owego telefonu założyłem jej Apple ID. iWork pojawił się jako płatny. Dopisałem jej Apple ID do Chmury Rodzinnej dzięki której podobno wszystkie moje kupione aplikacje są autmatycznie "kupione" dla pozostałych użytkowników. Jednak moja narzeczona nadal widzi wszystkie aplikacje iWork jako płatne. Czy coś robimy nie tak?
#67
Napisano 15 stycznia 2016 - 21:14
iWork jest darmowy TYLKO dla AppleID, kóre jako PIERWSZE aktywowało urządzenie. Późniejsze aktywacje się nie liczą. Na jej AppleID zawsze będzie płatny.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#68
Napisano 16 stycznia 2016 - 18:01
Ale jeżeli np. kupiłem NOWEGO iPhone`a 6 i jako PIERWSZY go aktywowałem, pobrałem cały pakiet iLife&iWork za darmo i potem kupię np. UŻYWANEGO 6S, który już był aktywowany, to będę mógł pobrać ZA DARMO całe pakiety iWork&iLife na 6S, tak ?
#69
Napisano 16 stycznia 2016 - 18:03
Ale jeżeli np. kupiłem NOWEGO iPhone`a 6 i jako PIERWSZY go aktywowałem, pobrałem cały pakiet iLife&iWork za darmo i potem kupię np. UŻYWANEGO 6S, który już był aktywowany, to będę mógł pobrać ZA DARMO całe pakiety iWork&iLife na 6S, tak ?
Tak
#70
Napisano 16 stycznia 2016 - 21:40
Hey. Podepnę się pod temat. Pół roku temu dostałem IP6 (nowy, byłem pierwszym użytkownikiem) i miałem cały pakiet iWork za free. Teraz zakupiłem IP6+ i przeniosłem się na niego. Mojego ex IP6 dostała moja narzeczona. Po wyczyszczeniu owego telefonu założyłem jej Apple ID. iWork pojawił się jako płatny. Dopisałem jej Apple ID do Chmury Rodzinnej dzięki której podobno wszystkie moje kupione aplikacje są autmatycznie "kupione" dla pozostałych użytkowników. Jednak moja narzeczona nadal widzi wszystkie aplikacje iWork jako płatne. Czy coś robimy nie tak?
Jeśli potrzebny jest ten pakiet twojej narzeczonej, to po prostu podepnij swoje konto pod iTunes i go pobierz (jeśli nie działa na Chmurze Domowej). Później tylko wystarczy odpiąć i z powrotem przypiąć stare konto.
MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue
Nie pomagam na PW
#71
Napisano 17 stycznia 2016 - 05:05
Własnie próbowałem pobrac keynote ,pages i nubers ,ale mam płatne te aplikacje.Jestem pierwszym włascicielem iphona kupionego w Apple Store.Aktywowałem go swoim ID i nie wiem dlaczego nie moge pobrac w/w apek.
#72
Napisano 17 stycznia 2016 - 09:23
#73
Napisano 18 stycznia 2016 - 22:05
Mój iphone był aktywowany moim ID .lecz mimo tego nie mam mozliwosci pobrania pakietu iWork.Ale to juz pisałem 2 posty wyzej.Nie wiem dokladnie co mam zrobic.Nie mam mozliwosci podiecia innego id ,które pobrało ten pakiet,wiec co moe jeszcze zrobic?
#74
Napisano 18 stycznia 2016 - 22:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych