Zrobiłem sobie klasę widoku, która wykorzystuje obrazek zawierający wszystkie klatki animacji obok siebie (sprite sheet) i CALayer do stworzenia animacji poklatkowej. Mam jednak problem, ponieważ każda zmiana numery klatki to zmiana contentRect. Natomiast contentRect przyjmuje CGRect z liczbami w przedziale od 0 do 1 (CGFloat). Zazwyczaj to działa dobrze, ale w niektórych klatkach dokładność CGFloat jest zbyt mała i po przeliczeniu z rozmiaru obrazka i punktu rozpoczynającego klatkę contentRect, niektóre klatki są np o 1px przesunięte. Przez to widać w niektórych miejscach takie kreski. Jest jakiś inny sposób przesuwania widocznej części CALayer, wykorzystując całą wielkość layer a nie przedział 0..1? Albo jakoś inaczej to poprawić?
Animacja poklatkowa na CALayer i problem z ustawianiem contentRect
Rozpoczęty przez
Gość_oneghost_*
, 13 paź 2013 17:01
1 odpowiedź w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych