Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pierwszy program graficzny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#1 osprey

osprey
  • 18 postów

Napisano 11 września 2013 - 12:05

Witam, chciałbym zacząć przygodę z tworzeniem grafiki, na początek proste banery reklamowe pod kampanie AdWords. Jaki program możecie polecić ? Zależy mi aby nie był zbyt skomplikowany w obsłudze (w końcu jestem laikiem), natomiast dobrze jakby miał ciekawe opcje pozwalające wgryźć się w temat. Z góry dzięki.

#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 11 września 2013 - 12:11

GIMP - masa, masa poradników Pixelmator - płatny lecz ciekawy

#3 Klamra

Klamra
  • 4 postów

Napisano 21 września 2013 - 18:33

GIMP - dość przejrzysty, jak kolega wyżej mówi naprawdę wiele, wiele różnych poradników Photoshop - Mi po GIMP'ie ciężko było się przestawić na PS, dlatego jeśli masz troszkę pieniążków, polecam wykupienie. PS wbrew pozorom nie jest ciężki w obsłudze.

#4 Ziootek1971

Ziootek1971
  • 14 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 października 2013 - 10:07

Dołączę się. Jestem "świeżo upieczonym" posiadaczem Mac'a i poszukuję prostego programu graficznego - odpowiednika Painta w Windows. Będę wdzięczny za polecenie ciekawej - a co ważniejsze - darmowej aplikacji.

#5 koh

koh
  • 2 186 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin

Napisano 31 października 2013 - 10:18

Tani i dobry jest Adobe Photoshop Elements (teraz wersja 12) - to takie uproszczone narzędzie profesjonalistów czyli Adobe Photoshop-a.