Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Praca magisterska o Apple'u i Jobsie - proszę o pomoc! :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 eblis

eblis
  • 23 postów

Napisano 02 września 2013 - 20:52

Cześć wszystkim! Jestem studentką V roku lingwistyki stosowanej i, jak sugeruje tytuł, moja praca dotyczy Apple'a i Steve'a Jobsa. Chciałabym poznać Wasze szczere refleksje na temat wyżej wymienionej marki. Czy moglibyście odpowiedzieć w kilku zdaniach na moje pytania? 1. Z czym kojarzą ci się produkty Apple'a i dlaczego właśnie je wybrałeś? 2. Czy uważasz, że użytkownicy tej firmy tworzą oddzielną, nieco "elitarną" grupę społeczną? 3. Czy bez Steve'a Jobsa Apple to już nie to samo? Jeśli tak, to dlaczego? Bardzo dziękuję Wam z góry za odpowiedzi. Sama jestem wierna sprzętowi Apple'a od lat, ale potrzebne mi są opinie innych użytkowników. Wasza pomoc będzie nieoceniona! Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam :)

#2 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 02 września 2013 - 21:13

1. Z czym kojarzą ci się produkty Apple'a i dlaczego właśnie je wybrałeś?
Głównie z sektorem urządzeń mobilnych, bo od tego "się to zaczęło" w moim przypadku. A wybrałem ich produkty trochę przez przyadek - w roku 2009 pożyczyłem komuś pieniądze, a ten ktoś w rozliczeniu oddał mi iPhona 3G - miałem zamiar go sprzedać jak tylko wrócę do kraju, ale po kilku tygodniach używania go stwierdziłem, że to telefon dla mnie :) I tak zostało, po iPhonie 3G miałem iPhona 4, później 4S, w międzyczasie kupiłem iPada, a aktualnie czekam na prezentację nowych produktów Apple i wtedy pomyśle o jakimś kolejnym sprzęcie jak zaczną tanieć poprzednie generacje.
2. Czy uważasz, że użytkownicy tej firmy tworzą oddzielną, nieco "elitarną" grupę społeczną?