Cześć nie dostałem gwarancji na iphone w play czy mogę ich poprosić aby mi dołączyli lub zmienić warunki umowy aby dodać ubezpieczenie do telefonu ? Od podpisania umowy nie minął tydzień
Iphone z play a gwarancja i ubezpieczenie
Rozpoczęty przez
Kamilooo
, 31 sie 2013 16:14
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 sierpnia 2013 - 16:14
#2
Napisano 31 sierpnia 2013 - 17:23
Gwarancji udziela Apple na podstawie nr seryjnego. Dowód sprzedaży z play na pewno dostałeś. Ubezpieczenie - dzwoń na infolinię.
#3
Napisano 10 października 2013 - 20:46
Play powinien dać.
- - - Połączono posty - - -
Gwarancje oczywiście.
- - - Połączono posty - - -
Gwarancje oczywiście.
#4
Napisano 11 października 2013 - 07:36
Ha dobre, wiec jak Ci sie popsuje owy telefon to przy dobrym dniu chlopakow z Regeneris moze Ci czegos nie podmienia albo nie stwierdza zalabadz bog wie czego niestety ale tak jest z nimi. Dlatego ja omijam szerokim lukiem kupowanie iphona z abonamentem po pierwsze ze wzgledow na nieoplacalosc oferty a po2gie na warunki gwarancji i reklamacji.
Poczytaj sobie o regeneris na forum jakie przygody ludzie maja z nimi. Masz te 24m-ce ale ten sprzet nie jest odsylany do apple tylko warszawki.
Nastepna rzecz to ubezpieczenie z tego co wiem to play nie ma czegos takiego chyba, ze wprowadzili. Mozesz to zrobic w innej firmie zewnetrzej ale zanim to wykupisz poczytaj sobie warunki umowy i regulami czy nie placisz za cos czego i tak nie dostaniesz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych