Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

4S - problem wifi/bateria - gwarancja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 xbit

xbit
  • 369 postów

Napisano 03 sierpnia 2013 - 22:09

Witam. Mam iPhone 4s - uzywany z 6 miesiecy. Ostatnio bateria pada bardzo szybko i wifi jest na szaro - nie moge przelaczyc. Przywracalem na nowo softa, resetowalem ustawienia i nic. Telefob jest na gwarancji - kupiony w Play, ale teraz siedze w Anglii. Czy moge zaniesc telefon do Apple Store bez dowodu zakupu? Ile trwac moze naprawa?

#2 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 04 sierpnia 2013 - 09:16

Możesz zanieść , wymienią Ci od ręki ;)

#3 xbit

xbit
  • 369 postów

Napisano 04 sierpnia 2013 - 18:58

Ktoś jeszcze coś wie?

#4 filip71

filip71
  • 168 postów
  • SkądWiśniowa Góra

Napisano 04 sierpnia 2013 - 19:20

Ktoś jeszcze coś wie?


Jak Ja w tym modelu miałem wifi na szaro to telefon mi wymienili.
Moduł wifi padł.

#5 xbit

xbit
  • 369 postów

Napisano 04 sierpnia 2013 - 20:40

Od ręki? Musiałeś pokazywać dowód zakupu?

#6 grzyb.ek

grzyb.ek
  • 16 postów

Napisano 07 sierpnia 2013 - 13:43

Mam dokladnie to samo, na forum apple ludzie czesto o tym pisza. oddalem na gwarancje do play i od 31.07 jest w regenersisie "w trakcie naprawy" W sklepach apple telefon na gwarancji wymieniaja od reki ja ciagle czkam.

#7 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 07 sierpnia 2013 - 19:17

"od ręki"? Ciekawa praktyka, jednak chyba mało realna z powodu procedur.

#8 viewsonic666

viewsonic666
  • 239 postów
  • Skądcr0ydon

Napisano 10 sierpnia 2013 - 07:51

To UK a nie cebulandia zwana polszą panie.

#9 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 10 sierpnia 2013 - 08:39

"od ręki"? Ciekawa praktyka, jednak chyba mało realna z powodu procedur.


To UK a nie cebulandia zwana polszą panie.


Dokładnie tak będzie. Wymienią od ręki. Nie potrzeba żadnych paragonów ani innych dowodów zakupu.

#10 xbit

xbit
  • 369 postów

Napisano 20 sierpnia 2013 - 20:11

Wie ktoś może cos jeszcze? W sobote bede wybieral sie chyba do Apple Store, ale chcialbym miec pewnosc ze to ogarna:)

#11 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 sierpnia 2013 - 20:50

Wie ktoś może cos jeszcze? W sobote bede wybieral sie chyba do Apple Store, ale chcialbym miec pewnosc ze to ogarna:)


jaju, idź i spróbuj to się dowiesz, my za Ciebie nie pójdziemy, ani za rączkę prowadzić nie będziemy. Nie ogarną, to oddasz na gwarancji w Polsce.

#12 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 20 sierpnia 2013 - 21:43

Wie ktoś może cos jeszcze? W sobote bede wybieral sie chyba do Apple Store, ale chcialbym miec pewnosc ze to ogarna:)


Co chcesz jeszcze wiedzieć? Idź do AS i dostaniesz nowy telefon. Nie ma tu co dodawać ani "ogarniać".




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych