4S - problem wifi/bateria - gwarancja
#1
Posted 03 August 2013 - 22:09
#2
Posted 04 August 2013 - 09:16
#3
Posted 04 August 2013 - 18:58
#4
Posted 04 August 2013 - 19:20
Ktoś jeszcze coś wie?
Jak Ja w tym modelu miałem wifi na szaro to telefon mi wymienili.
Moduł wifi padł.
#5
Posted 04 August 2013 - 20:40
#6
Posted 07 August 2013 - 13:43
#7
Posted 07 August 2013 - 19:17
#8
Posted 10 August 2013 - 07:51
#9
Posted 10 August 2013 - 08:39
"od ręki"? Ciekawa praktyka, jednak chyba mało realna z powodu procedur.
To UK a nie cebulandia zwana polszą panie.
Dokładnie tak będzie. Wymienią od ręki. Nie potrzeba żadnych paragonów ani innych dowodów zakupu.
#10
Posted 20 August 2013 - 20:11
#11
Posted 20 August 2013 - 20:50
Wie ktoś może cos jeszcze? W sobote bede wybieral sie chyba do Apple Store, ale chcialbym miec pewnosc ze to ogarna:)
jaju, idź i spróbuj to się dowiesz, my za Ciebie nie pójdziemy, ani za rączkę prowadzić nie będziemy. Nie ogarną, to oddasz na gwarancji w Polsce.
#12
Posted 20 August 2013 - 21:43
Wie ktoś może cos jeszcze? W sobote bede wybieral sie chyba do Apple Store, ale chcialbym miec pewnosc ze to ogarna:)
Co chcesz jeszcze wiedzieć? Idź do AS i dostaniesz nowy telefon. Nie ma tu co dodawać ani "ogarniać".
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users