Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

- - - - -

Adobe AIR + Objective-C, klonowanie części ekranu iPada


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gość_oneghost_*

Gość_oneghost_*

Napisano 31 lipca 2013 - 16:39

Dostaliśmy prośbę o rozwiązanie pewnego problemu z aplikacją na iPada stworzoną w Adobe AIR. Aplikacja ma działać mniej więcej następująco: Na ipadzie ma być wyświetlany interfejs składający się z widoku prezentacji oraz widoku kontrolek (przycisków itp.). Widok prezentacji ma zawierać element utworzony przez zleceniodawcę, w technologii Adobe AIR i wyświetlać pewne interaktywne animacje. Na rzutniku podłączonym (chyba) kablem (albo AppleTV) ma być wyświetlany tylko ten widok prezentacji, bez kontrolek. I teraz tak - nie mogę użyć zwykłego klonowania całego obrazu, bo wtedy wyświetlały by się kontrolki. Zostaje mi utworzenie osobnego UIWindow dla drugiego UIScreens i dodanie do niego tego widoku z Adobe AIR. Mógłbym też dodać drugą instancję tego i wstawić ją do pierwszego okna (na iPadzie), ale to ma być interaktywne, czyli coś przesuwam na iPadzie na widoku prezentacji i to samo się dzieje na rzutniku (na drugim window) - jeśli zrobię 2 instancję to mogę o tym zapomnieć. Klonować tylko części obrazu z iPada się nie da, więc tu też nie ma możliwości. Ogólnie nigdy nie miałem do czynienia z Adobe AIR, co jest dodatkową przeszkodą, ale wydaje mi się, że to i tak tu nie ma znaczenia. Da się to jakoś rozwiązać? Zrobić klonowanie jednego widoku a nie całego okna? Mi się wydaje, że to jest nie do zrobienia w takim zamyśle, ale może o czymś nie wiem, więc postanowiłem zapytać. Dodatkowo bardzo proszę o jak najszybszą odpowiedź, bo termin to koniec sierpnia. A i jeszcze nie wiem czy w ogóle możliwe jest takie użycie Air wewnątrz aplikacji Objective-C. Zleceniodawca twierdzi, że to możliwe, ale coś mi się nie chce wierzyć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych