Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 5, jak to jest z gwarancją?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kryptyk

kryptyk
  • 5 postów

Napisano 11 lipca 2013 - 12:22

Witam serdecznie wszystkich użytkowników! Chcę kupić iphone 5, jednak martwi mnie sprawa gwarancji. Poczytałem wiele różnych wątków i nie jestem pewien, czy wszystko dobrze zrozumiałem. Mając telefon z polskiej dystrybucji (zapewne kupionego u operatora) ma się dwie gwarancje, operatora i apple. Którą z nich realizować w razie co? Gdzie udać się wtedy z problemem, czy mam wtedy pełną dowolność wyboru serwisu (np. cortlandu?) Z tego co czytałem, gwarancja operatora jest od daty zakupu, natomiast apple od daty aktywacji? A może zamiast kupić telefon na allegro, lepiej wziąć go na polskim apple store? Zależy mi najbardziej na tym, by w razie problemu jak najszybciej go załatwić, a najlepiej uzyskać wymianę sprzętu na nowy (serwisy nie wymieniają przeważnie na nówkę, ale np apple store?).

#2 grummi

grummi
  • 67 postów

Napisano 11 lipca 2013 - 12:27

Naprawiamy telefony iPhone zakupione na terenie Unii Europejskiej lub w sklepach Apple Store. Nie naprawiamy telefonów iPhone z dystrybucji polskich operatorów komórkowych (Orange, T-Mobile, Plus, Play i inni). i info ze strony Cortlandu. Jeśli kupisz w apple store to w razie czego dostajesz nówkę, w zasadzie od ręki. Kupując na allegro, u operatorów serwisujesz w regenesis, gdzie dostajesz w 99,99% przypadków odnowiony aparat i często trwa to po kilka tygodni (via wątek na forum). Sam się zastanawiałem i kupiłem w apple store, trochę drożej ale za to używasz spokojniej telefon. Tutaj gwarancja trwa 12 miesięcy.

#3 kryptyk

kryptyk
  • 5 postów

Napisano 11 lipca 2013 - 12:34

Dzięki za szybką odpowiedź, w takim razie też wolę dopłacić i brać w apple store. Ostatnie pytanie, tak żebym miał 100% pewności: dotyczy to także polskiego apple store, tak?

#4 norbertu

norbertu
  • 10 postów

Napisano 16 lipca 2013 - 17:48

A co w przypadku gdy zakupię telefon np w media markt, saturn itp? W jaki sposób jest realizowana gwarancja? Też będzie refub?

#5 dfarad

dfarad
  • 98 postów

Napisano 16 lipca 2013 - 18:18

Kupiłem w Euro RTV AGD - wyjeżdżam do UK - jeśli cokolwiek się stanie, to Apple Store?

#6 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 16 lipca 2013 - 18:21

Kupiłem w Euro RTV AGD - wyjeżdżam do UK - jeśli cokolwiek się stanie, to Apple Store?


Tak.

#7 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 16 lipca 2013 - 18:47


Jeśli kupisz w apple store to w razie czego dostajesz nówkę, w zasadzie od ręki. Kupując na allegro, u operatorów serwisujesz w regenesis, gdzie dostajesz w 99,99% przypadków odnowiony aparat i często trwa to po kilka tygodni (via wątek na forum).

Sam się zastanawiałem i kupiłem w apple store, trochę drożej ale za to używasz spokojniej telefon. Tutaj gwarancja trwa 12 miesięcy.


Jeśli kupisz w Apple Store i coś jest nie tak po np. 2 tygodniach, to wcale nie musisz dostać nówki, tylko refurbished.

#8 Federer

Federer
  • 2 postów

Napisano 10 października 2013 - 11:30

Jak to się ma z gwarancją jakbym kupił Iphone 5S w Hong Kongu w Apple Store ? Pytam bo narzeczona leci na tydzień a jak sprawdziłem to 64GB wychodzi za niecałe 2900zł [ATTACH=CONFIG]17525[/ATTACH]

#9 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 10 października 2013 - 12:10

Jak to się ma z gwarancją jakbym kupił Iphone 5S w Hong Kongu w Apple Store ? Pytam bo narzeczona leci na tydzień a jak sprawdziłem to 64GB wychodzi za niecałe 2900zł
[ATTACH=CONFIG]17525[/ATTACH]

Nie będziesz miał gwarancji na terenie Unii Europejskiej. Poza tym wątpię żeby kupiła, bo jak widzisz jest niedostępny.I nie wiadomo kiedy będzie kolejna dostawa.

#10 Ostrix

Ostrix
  • 107 postów
  • SkądKatowice

Napisano 10 października 2013 - 13:06

do usunięcia

#11 Federer

Federer
  • 2 postów

Napisano 10 października 2013 - 15:12

Jedzie dopiero za dwa tygodnie więc może będzie dostawa to raz a dwa to jeśli tak to wygląda z UE to jakim cudem koledze gdy się popsuł Iphone w Polsce kupiony podczas pobytu w USA wymieniono mu tam bez problemu na nowy ? Czy gwarancja tylko w jedną stronę działa ?

#12 sneyk

sneyk
  • 144 postów

Napisano 31 października 2013 - 19:41

Naprawiamy telefony iPhone zakupione na terenie Unii Europejskiej lub w sklepach Apple Store. Nie naprawiamy telefonów iPhone z dystrybucji polskich operatorów komórkowych (Orange, T-Mobile, Plus, Play i inni). i info ze strony Cortlandu.

1. Czyli mogę iść do Cortlandu (itp.) np. z pękniętym ekranem w iPhonie z Apple Store z Niemiec i naprawią bez opłat?
Wnioskując z tego:

Jeśli kupisz w apple store to w razie czego dostajesz nówkę, w zasadzie od ręki. Kupując na allegro, u operatorów serwisujesz w regenesis, gdzie dostajesz w 99,99% przypadków odnowiony aparat i często trwa to po kilka tygodni (via wątek na forum).

2. Czyli gwarancja iPhone'a kupionego w UE, a następnie sprzedanego komuś innemu przykładowo przez Allegro do Polski będzie działała inaczej? Nie zaniosę takiego do Cortlandu?

#13 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 31 października 2013 - 19:57

1. Czyli mogę iść do Cortlandu (itp.) np. z pękniętym ekranem w iPhonie z Apple Store z Niemiec i naprawią bez opłat?


Nie, anulują Ci gwarancję ze względu na uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika.

2. Czyli gwarancja iPhone'a kupionego w UE, a następnie sprzedanego komuś innemu przykładowo przez Allegro do Polski będzie działała inaczej? Nie zaniosę takiego do Cortlandu?


Oddasz.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych