Witam serdecznie!
Mam problem z niedawno kupionym laptopem Apple, kilka informacji na jego temat poniżej:
15-calowy MacBook Pro z wyświetlaczem Retina, Early 2013
2.8GHz Quad-core Intel Core i7
16GB 1600MHz DDR3L SDRAM
512GB Flash Storage
Intel HD Graphics 4000 512 MB
OS X 10.8.3
Z laptopa korzystam mniej niż miesiąc, pracowałem głównie na systemie Windows 7 Professional (Zainstalowany przy pomocy Boot Camp). Po około dwóch tygodniach od zainstalowania Windowsa zaczęły pojawiać się tzw. niebieskie ekrany. Ze względu na to, że częstotliwość występowania tych błędów w ostatnim czasie nasiliła się postanowiłem zainstalować od początku Windows. Usunąłem starą instalację, scaliłem partycje, następnie postępowałem dokładnie tak jak przy pierwszej instalacji. Po uruchomieniu instalatora Windows 7 pojawia się blue screen z napisem Memory Management. Próbowałem wiele razy i na różne sposoby zainstalować, niestety za każdym razem pojawia się niebieski ekran.
Proszę o jakieś sugestie jak można byłoby rozwiązać ten problem.
Pozdrawiam,
Michał
***Dopisane później***
Przetestowałem pamięć pewnym programem pod Mac OS X i wyszło, że jest ona wadliwa.
Jak długo czeka się na naprawę sprzętu?
MacBook Pro i Windows 7- Niebieskie ekrany
Rozpoczęty przez
mrozinsky
, 21 cze 2013 19:59
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych