Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jaki interface audio usb do MacBook Pro?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 JazzyCat

JazzyCat
  • 4 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 14 maja 2013 - 22:56

Witajcie,
od niedawna jestem posiadaczem (szczęśliwym;-) Mac Book 2,9 OS X 10.8.3
Jestem muzykiem. Piszę i nagrywam muzykę dla teatru. Do tej pory nagrywałem audio i midi na PC przy pomocy interface'u Lexicon Omega oraz Cubase 4 LE.
Lexicon (stary) i Mac (nowy) się nie lubią.
Chciałbym zatem kupić nowy interface.
Zależy mi na prostocie:
- możliwości nagrywania jedynie dwóch torów audio jednocześnie (mam dwa dobre mikrofony studyjne)
- częstotliwości 24bit, koniecznie na 96 kHz lub więcej
- wejściu i wyjściu midi
- potencjometrze ustawiającym proporcje między sygnałem z DAW i wejściem
- osobno regulowaną głośnością słuchawek i wyjścia na monitory (to raczej standard)
Co ważne:
- idealnie by było aby Cubase 6 AI lub LE był w komplecie z interfacem

Póki co znalazłem taką opcję:
[url=http://www.steinberg.net/en/products/audio_interfaces/ur_series/ur22.html]UR22[/url]
W zagranicznych testach piszą, że współpracuje z Mackiem dobrze.

Czy macie jakieś doświadczenia z tym interfacem? W Polsce będzie dopiero za chwilę.
A może wiecie, co o podanych wyżej parametrach dobrze chodzi z Mackiem?
Czy możecie polecić coś podobnego? Bardzo zależy mi na sprawdzonych typach - dla tego tu jestem:-)

Serdecznie pozdrawiam!

#2 Odosz

Odosz
  • 79 postów
  • SkądLublin, PL

Napisano 15 maja 2013 - 00:44

Czeka Cię piękna emigracja na Logica - droga przez mękę, sam przez to przechodziłem, ale warto ;) Dlaczego Omega się nie lubi z makiem? Pracowałem trochę na Omedze i z moimi makami się lubią - bez problemu ;)

#3 JazzyCat

JazzyCat
  • 4 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 15 maja 2013 - 10:07