Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Prosty przykład Core Data - Problem!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukaszmozdzen

lukaszmozdzen
  • 5 postów

Napisano 22 kwietnia 2013 - 09:07

Witajcie,

Na forum jestem nowy więc witam serdecznie.
W programowaniu też jestem jeszcze zielony, próbuję uczyć się na błędach. Ogólnie nie jest źle ale nie umiem wykonać prostego zapisywania danych. Skorzystałem z prostego tutoriala który nawet wystarczająco by pasował do mojej koncepcji ze strony [url=http://www.appcoda.com/introduction-to-core-data]Introduction to Core Data for iOS and iPhone Programming[/url]

Niestety w moim projekcie jak i w projekcie całkiem nowym pojawiają się te same błędy. Nie rozumiem powodu pojawiania się ich i mam nadzieję, że ktoś wytłumaczy początkującemu. Projekt do pobrania stąd: [url=http://www.sendspace.com/file/v4eh44]Download Pupils.zip from Sendspace.com - send big files the easy way[/url]

Będę bardzo wdzięczny za rozwiązanie
Dziękuję

#2 dabrowskipawel

dabrowskipawel
  • 24 postów

Napisano 22 kwietnia 2013 - 11:10

Cześć
W ogóle nie masz zaimplementowanej obsługi core data. Prawdopodobnie przy tworzeniu projektu nie zaznaczyłeś "use core data".

Zobacz to: Download Pupils.zip from Sendspace.com - send big files the easy way

Popatrz na AppDelegate.h. Dodałem też bibliotekę CoreData.framework

#3 lukaszmozdzen

lukaszmozdzen
  • 5 postów

Napisano 22 kwietnia 2013 - 11:50

Projekt tworzyłem jako "Single View Application" stąd też takowy błąd. Mimo to w moim głównym projekcie do którego chcę doczepić ten nadal wywala błędy. Czuję się kompletnie zielony. Ponadto wywala błędy w projekcie Pupils nawet po kompletnym przepisaniu kodu z Twojej poprawionej wersji. Coś pominąłem jeszcze? Biblioteke dodałem.

Dzięki serdeczne

- - - Połączono posty - - -